Mee eens.
Voor dat geld kun je in het laagseizoen heel goed 14 dagen vakantie vieren in een 6 persoons vakantiehuisje.
De wet op de bedrijfsorganisatie en het "PT".
- treespotter
- Prinses Irene

Re: De wet op de bedrijfsorganisatie en het "PT".
Nou lees ik in Bomen dat de VHG de wedstrijden gaat sponsoren met 10.000.-, "middels subsidie van het PT"...".
Oftewel; niet alleen de PT wil de boomverzorgers paaien met 10.000.- maar ook de VHG wil daar populariteit van ontvangen.
Mag ik een teiltje...?
Oftewel; niet alleen de PT wil de boomverzorgers paaien met 10.000.- maar ook de VHG wil daar populariteit van ontvangen.
Mag ik een teiltje...?
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
Check eens welke mensen er in het bestuur zitten van de PT en VHG
juist.......
het zelfde clupje......maffia
en blijven ze elk jaar met zo'n toegift komen of zorgen ze dat we in de toekomst op onze knieen moeten komen.
Betaal dan nog liever €250,- inschrijfgeld
juist.......
het zelfde clupje......maffia
en blijven ze elk jaar met zo'n toegift komen of zorgen ze dat we in de toekomst op onze knieen moeten komen.
Betaal dan nog liever €250,- inschrijfgeld
ik klim liever ... dan werken
Dus... ik hoef niet meer te betalen voor de wedstijden!
Want ik heb het PT al betaald, en die sluizen mijn geld dus weer door naar de wedstrijden. Mooi. 10.000 euro, 100 deelnemers (positieve inschatting), dat is 100 de man. Krijg ik nog geld terug ook!
... en zo zie je maar dat ondanks deze "donatie" (of geld-terug-actie) de populariteit van PT nog steeds niet stijgt...thomas wrote:Dus... ik hoef niet meer te betalen voor de wedstijden!Want ik heb het PT al betaald, en die sluizen mijn geld dus weer door naar de wedstrijden. Mooi. 10.000 euro, 100 deelnemers (positieve inschatting), dat is 100 de man. Krijg ik nog geld terug ook!
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.