hakselaar vreet alles!!!
Re: hakselaar vreet alles!!!
per dag?

- treespotter
- Prinses Irene

Dat kan 2 dingen betekenen.jef wrote:per dag?![]()
Hij wordt betaald per kuub en moet naast K&S nog heel veel zagen of hij moet naast K&S nog heel veel zagen en wordt per kuub betaald
en waar laat die die berg hakselhout liggen in de winkel of op de parking of watreespotter wrote:Dat kan 2 dingen betekenen.jef wrote:per dag?![]()
Hij wordt betaald per kuub en moet naast K&S nog heel veel zagen of hij moet naast K&S nog heel veel zagen en wordt per kuub betaald![]()
STIHL timbersports hope to get like jason
daarmee dat er daar minder bomen te zien zijn op de leuvensestwg 
bomen waar op de leuvensesteenweg waar dat danJoris wrote:daarmee dat er daar minder bomen te zien zijn op de leuvensestwg
STIHL timbersports hope to get like jason
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger

nu weten we ook waarom de steenweg al zolang opgebroken is hij heeft zijn snippers daar onder de weg verstopt vrijwaarschijnlijk 
laat een oen niet zomaar doen !
hierom werdt ik dus een beetje link om de uitspraak: Takken snipperen kan iedereen!in het form jobeau M400/kipper.
wat dit bewijst maar weer dat niet iedereen takken kunnen snipperen met verstand
greets vincent
wat dit bewijst maar weer dat niet iedereen takken kunnen snipperen met verstand
greets vincent
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger

de kans dat je je been kwijt geraakt met een jo beau is echt wel klein en met je armen kan je ook al niet aan de messen .

laat een oen niet zomaar doen !
met je armen lukt wel hoor! maar toch best niet proberen als je een draaiende motor eraan hebt gekoppeld 
Als je je hoofd in de invoer steekt, dan lukt het om de messen te raken. Maar goed, dan verdien je ook dat je vingers er af gaan! 
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
In negen van de tien gevallen blijven de snippers bij de klant en moeten/mogen wij ze niet afvoeren...Als ze dan toch afgevoerd moeten worden, dan heb ik wel een lijstje van mensen die ze komen halen.
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
en zoals pietje uitlegt als je wil lukt alles zelfs met zo een hobby elektro versnipperaartje
daarom zeg ik maar weer: niet iedereen kan snipperen
en snipper met gezond verstand
greets vincent
daarom zeg ik maar weer: niet iedereen kan snipperen
en snipper met gezond verstand
greets vincent