Oooo. Laat dit een les voor ons allemaal zijn.
* Niet eerder een tak naar beneden gooien of een boom vellen voordat er een teken is gegeven dat het veilig is.
* Niet eerder een teken geven dat het veilig is voordat het ook echt veilig is.
Bij ons gebeurt het [edit] regelmatig dat er geroepen wordt dat er een tak naar beneden komt en dat één seconde later die tak ook al om je oren komt zeilen zonder dat je hebt kunnen roepen dat het veilig is. Wij maken er dan weer een grapje over omdat het goed afgelopen is, maar het kan niet door de beugel en het is ook zeker niet nodig.
Wéér zo'n bericht...
- treespotter
- Prinses Irene

Re: Wéér zo'n bericht...
Last edited by treespotter on 10 Oct 2009, 22:18, edited 2 times in total.
Ik moet er niet aan denken wat er op zo'n moment door het hoofd van jouw collega heen is gegaan... Het ene moment doe je je werk, het volgende moment is er door jouw indirecte handelen een fataal ongeluk gebeurd.flet wrote: over de oorzaak, weet ik tot nu toe het volgende. mijn collega had contact met mijn baas. dat hij de velsnede ging zetten. mijn baas gaf hier op het teken dat hij het begrepen had.
Brrr!
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
mijn collega heeft het er ook erg moeilijk mee. ik wil wel nog zeggen dat er duidelijk contact is tussen mijn baas en mijn collega dus het is niet zo dat een seconde later de boom viel.
stephan
stephan
- treespotter
- Prinses Irene

Ik heb mijn tekst aangepast Stephan. Het was niet mijn bedoeling te suggereren dat er bij jou collega maar één seconde tussen zat. Ik heb de 'ook' achter 'bij ons gebeurt het' verwijderd.
Sterkte kerel. Ook aan jou collega.
Sterkte kerel. Ook aan jou collega.
dankje,
stephan
stephan
Ontzettend veel sterkte voor jou en je collega('s) Stefan.
De ene dag een takkedag, dan weer een snipperdag.
gecondoleerd en heel veel sterkte namens ons team
ik wens de nabestaandenen en ook de collega's erg veel sterkte toe.
Ik heb in februari een klasgenoot zwaargewond onder een boom vandaan gehaald (hersteld goed) het gevoel wat je na zo een ongeluk hebt is heel vreemd en het is nog niet te bevatten. ik leef met de collega's mee.
gr wouter
Ik heb in februari een klasgenoot zwaargewond onder een boom vandaan gehaald (hersteld goed) het gevoel wat je na zo een ongeluk hebt is heel vreemd en het is nog niet te bevatten. ik leef met de collega's mee.
gr wouter