welke klimcursus is aan te raden?
Moderator: geert7
Re: welke klimcursus is aan te raden?
Jammer dat de opmerkingen die Callum-aan geeft, in 2002 ook al speelden; ik herken er genoeg van. Helicon heeft er kennelijk in al die jaren niet de noodzaak van ingezien dit te verbeteren.

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger

ben helemaal eens met callum aan . de opleiding van etw bij helicon is zeker kwa inhoud dik in orde . maar het word idd op een nog al schoolse manier gebracht. instructeurs allemaal super goed hebben al willy detiger ,walter,wolter tamil, jelte en jan roest gehad stuk voor stuk mensen met vakkennis . en als je dan zoals ik niet alleen de cursus bekijkt maar deze jongens in het oog houd en tussen de lijnen van de cursus doorkijkt dan is er zeer veel toegevoegde waarde . en kan je echt veel leren . warvoor al reeds dank aan de jonges
laat een oen niet zomaar doen !
intussen kan ik wel boomklimmen 1 aan mijn palmares toevoegen. IPC met Frits Spek als instructeur. Prima!
- treespotter
- Prinses Irene

Als er een klimmen 2 aan zit te komen Nanno, doe Frits dan de groeten 
Hey treehuggers,
De klimcursussen bij Helicon in apeldoorn worden sinds kort gegeven door mij. Na jaren ervaringen opdoen in t vakgebied en op lb en NK werd het voor mij tijd om les te gaan geven. Dus komt allen naar Apeldoorn voor de verschillende klimcursussen en de ETW opleiding.
Groente Frank.
De klimcursussen bij Helicon in apeldoorn worden sinds kort gegeven door mij. Na jaren ervaringen opdoen in t vakgebied en op lb en NK werd het voor mij tijd om les te gaan geven. Dus komt allen naar Apeldoorn voor de verschillende klimcursussen en de ETW opleiding.
Groente Frank.
Als het niet gaat zoals het moet,
moet het maar zoals het gaat.
- treespotter
- Prinses Irene

Volgens mij was jij al genoemd Frankieboy (alleen natuurlijk niet bij naam).
a.s. Woensdag en donderdag mogen wij, tijdens de rescue-cursus, elkaar op het Helicon in Apeldoorn weer 'in de haren vliegen'/aanvullen (doorhalen wat niet van toepassing is)
Dan zal ik woensdag (mijn verjaardag) voor gebak zorgen 
a.s. Woensdag en donderdag mogen wij, tijdens de rescue-cursus, elkaar op het Helicon in Apeldoorn weer 'in de haren vliegen'/aanvullen (doorhalen wat niet van toepassing is)
het klimwerk wordt dat gewoon op de Loolaan gegeven? of moet ik ergens anders gaan zoeken om treespotter een hand te kunnen geven voor zijn verjaardag?
hey Wolter
Ik denk dat t aanvullen wordt haha.
Maar das goed van het gebak.
Zie je Woensdag.
groente frank.
Ik denk dat t aanvullen wordt haha.
Maar das goed van het gebak.
Zie je Woensdag.
groente frank.
Als het niet gaat zoals het moet,
@treespotter:
GEFELICITEERD!!
hmm gister klaar gezet, nu pas gepost, dag te laat
GEFELICITEERD!!
hmm gister klaar gezet, nu pas gepost, dag te laat
- treespotter
- Prinses Irene

Dank je jongen. Veel taart en ijs gegeten de afgelopen dagen. Niet van mij
Frank had afgesproken dat er voor vastgeworpen zakjes taartje moesten worden gedoneerd aan alle klimmers en instructeurs. Ik ben kilo's aangekomen
Frank had afgesproken dat er voor vastgeworpen zakjes taartje moesten worden gedoneerd aan alle klimmers en instructeurs. Ik ben kilo's aangekomen