Tirfor
Re: Tirfor
Zijn er foto's beschikbaar?
(niet van de schade maar van bv de situatie, de breuklijst, de houtrot, enz)
(niet van de schade maar van bv de situatie, de breuklijst, de houtrot, enz)
boom7 - advies - verwijderen - snoeien - stormhout - wij zijn de aap
toevoeging bij vorige post:
Mochten er fotos beschikbaar zijn waar teveel opstaat: stuur ze me, dan veeg/blur ik wat op de foto weggehaald moet worden in overleg, zoals gezichten, logo's enz. Zelfde geldt voor film. Contact me op elke manier: pb, mail...
Mochten er fotos beschikbaar zijn waar teveel opstaat: stuur ze me, dan veeg/blur ik wat op de foto weggehaald moet worden in overleg, zoals gezichten, logo's enz. Zelfde geldt voor film. Contact me op elke manier: pb, mail...
boom7 - advies - verwijderen - snoeien - stormhout - wij zijn de aap
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
ik ben er achter op zoek maar ik denk dat ik daar niet veel beeld materiaal van heb genomen. mijn eerste zorg toen was om de boom tegen het gebouw weg te halen . En dat was een uurtje later ook in orde. Zonder meer schade. Maar ik moet eens kijken in men vorige telefoon.
laat een oen niet zomaar doen !
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
sorry dat ze op hun zijkant staan maar toen ik ze invoegde stonden ze recht 

laat een oen niet zomaar doen !
Ik kan alleen maar respect voelen voor iemand die openlijk zijn fouten durft toegeven.
En nu is het aan Piet om te laten zien dat hij meer durft dan onder een schuilnaam verhalen van horen zeggen uitschreeuwen. Vooruit Piet, laat zien dat je ballen hebt.
En nu is het aan Piet om te laten zien dat hij meer durft dan onder een schuilnaam verhalen van horen zeggen uitschreeuwen. Vooruit Piet, laat zien dat je ballen hebt.
Boompje groot, plantertje dood?
Dat is pas duurzaam aanplanten!!!
Dat is pas duurzaam aanplanten!!!
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
Mooi gesproken Francis !Francis wrote:@Bruno:
Laat Piet maar doen wij waren erbij en weten hoe het echt is gegaan. Hij heeft het van horen zeggen, en bij ons is het gezegde: horen zeggen is horen liegen.
Als een ieder waarvan hij het verhaal heeft gehoord er iets bij doet krijg je een heel ander verhaal en als je nog even wacht ligt er straks nog iemand onder die zelfde boom.
Iedereen moet werken op de manier waarop hij zich goed voelt, bij de ene is dat met staalkabel de ander met touw en katrollen, de ene met rode zagen de andere met wit-oranje zagen enz....
Groeten Francis

En ach Piet.....een ontmoeting in t echte leven is bijna altijd ( geef toe kan ook tegenvallen) leuker dan in op een forum. Mijn ervaring is dat je op een forum ook makkelijker op een paar digitale tenen gaat staan. Daarbij ken ik de meeste jongens hier.....en uuh.....uuh....zijn goeie jongens

Heel leuke dingen Ludo!!!