stihl ms201T

Nieuwe kettingzaag, klimtechnieken, zaagtechnieken, afvangen, enzovoort
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: stihl ms201T

Post by treespotter »

Ik zou toch zweren dat ik hem op het juiste spoor had gezet. Zoeken naar de juiste serienummers mag hij zelf doen. Dat is vorig jaar al voldoende aan bod geweest. Een beetje eigen initiatief verlangen is iets anders dan iemand met een kluitje in het riet sturen.
User avatar
Maki
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 54
Joined: 19 Jul 2014, 18:27

Re: stihl ms201T

Post by Maki »

treespotter wrote:Ik zou toch zweren dat ik hem op het juiste spoor had gezet. Zoeken naar de juiste serienummers mag hij zelf doen. Dat is vorig jaar al voldoende aan bod geweest. Een beetje eigen initiatief verlangen is iets anders dan iemand met een kluitje in het riet sturen.

Je hebt zelfs nog meer gedaan. Door nog verder te zoeken en dingen te lezen ben ik tot de beslissing gekomen om mijn aankoop nog wat uit te stellen. Eerst meer opleiding en daarna pas met een motorzaag de boom in. (vond wel een serienummer op een amerikaanse site, ik kan fout zijn maar daar dacht ik dat ze spraken over 177000 of hoger???)

Ben dus eerder in de markt voor een goede handzaag die loopt op frieten, cola, chips, pizza,...
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: stihl ms201T

Post by treespotter »

Goeie beslissing kerel.
Eerst een beetje wennen in de boom, zekerheid opbouwen met klimmen en tijdens de cursus leren wat wel en niet gewenst is.
rickkerkhoff
Nieuw
Nieuw
Posts: 9
Joined: 23 Oct 2013, 21:24
Location: Heijen
Contact:

Re: stihl ms201T

Post by rickkerkhoff »

mensen doe verstandig en koop gewoon een Husqvarna T540 of hou het nog bij de ms 200 :P
wij hebben ze op het werk allebij.
geef mij de t540 maar deze is feller als een opgevoerde ms200 :P
al zaagt de ms200 ook goed hoor ;) ( lichtelijke voorkeur voor Husqvarna :D )

en wat betreft sommige verhalen over aspen of motomix .
wij hebben zelf aspen nooit problemen mee een zaag bij ons hebben we al 8 jaar en zaagt nog steeds top .

ken een boomverzorger welke ja in zijn stihl zagen net wat voor handen staat er in gooit zowel motomix als aspen. hij heeft nooit problemen met het lopen van de zagen. en schoonmaken doet hij ze ook niet :p

maar ik blijf er bij hou je zaagjes schoon werkt veel fijner :P
het is altijd maar fftjes werk.
Post Reply