Over Treehugs & adverteren: 20.000 pageviews/maand

(Contact: info@treehugs.nl of bel 0522-260791)

Update 1 februari 2016: 25310 pageviews in januari.

Adverteren op treehugs
Treehugs is inmiddels meer dan 10 jaar online. In die jaren hebben meer dan duizend gebruikers veel kennis gedeeld. Die inhoud maakt het interessant voor Google om te tonen aan meer dan 5000 individuele bezoekers per maand - eventueel met uw advertentie en ook op mobiele toestellen. Treehugs is op hele grote afstand de best bekeken site op het gebied van boomverzorging in Nederland en België. Bel of mail voor meer informatie over adverteren.

Doel Treehugs
Een mooi en open forum voor boomverzorgers - en alles wat daarbij hoort.

...

Tekst vlak na overname in oktober 2015
Tamil gaat zagen waar de bomen de andere kant op groeien. En om tussen de kangoeroes een Nederlandstalig forum te onderhouden is niet optimaal. Dat ga ik doen. Treehugs is door mij overgenomen.

Ik voel me net zo thuis in de kroon met een zaag als achter het toetsenbord. Of naast een boom op de erfgrens tussen 2 ruziende buren. De kans om Treehugs over te nemen is dan een geweldige kans.

Tamil blijft wel een interessante rol spelen op dit forum: We zullen foto's en uitleg krijgen uit Australie over... bomen natuurlijk. En op mijn verzoek gaat Tamil niet alleen over bomen schrijven maar ook over de verschillende produkten van Shizll zoals de Easy Balancer en de Spiderplate.


Nieuw uiterlijk & andere server
Treehugs is jarenlang succesvol gehost door mooiesite.nl, maar omdat ik al een dikke server heb moest treehugs migreren. Deze server heeft een SSD in plaats van een harde schijf waardoor Treehugs bloedjesnel is geworden.

Het nieuwe uiterlijk was nodig omdat het oude uiterlijk niet lekker werkt op mobiele apparaten. De nieuwe Treehugs is 'responsive' waardoor zowel oudere telefoons als hypermoderne 4K schermen lekker werken.

Ook is het plaatsen van afbeeldingen makkelijker geworden, dat kan vanwege een dikkere server.


Meer werk
Er is nog een hoop te doen. Behalve technische zaken hoop ik dat ik meer mensen aan het schrijven kan krijgen op Treehugs. Bomen is meer dan klimmen en zagen. Ik ga daarom proberen ook andere groepen dan de boomverzorgers voor Treehugs te interesseren. Denk aan geocachers, brandweer, bomenridders, Mevrouw Kiki, juristen, belangengroepen, leveranciers, cursisten, opleidingen, boomeigenaren... iedereen die iets met bomen heeft.

Er komen dus meer veranderingen aan. Maar voor ik grote veranderingen aanbreng... heb je ideeen of wensen? Laat weten!


Geert Starre info@treehugs.nl



Hieronder de tekst 'over ons' van de vorige Treehugs...

Over Treehugs.nl

Treehugs.nl is eind 2004/begin 2005 opgericht door Alexander van der Dussen en Tamil Verhagen. Destijds bestond Treehugs.nl uit één pagina met daarop dit filmpje. Op het internet is de pagina nog als volgt te vinden.

Omdat er vanuit de boomverzorgingswereld behoefte was aan een verfrissende en humoristische site, besloten de heren het domein treehugs.nl te registreren op 25 oktober 2005. Langzaam maar zeker begon de site vorm te krijgen. Het weblog bleek een succes. Grappige filmpjes, leuke foto's en interessante artikelen werden geplaatst.

Treehugs.nl bleek behoefte te hebben aan een forum, waarin boomknuffelaars uit heel Nederland de discussie aankonden. Op 23 april 2006 was het forum dan ook live!

Het succes van Treehugs had echter ook een keerzijde, door de drukte was Treehugs helaas niet of nauwelijks meer bereikbaar, het was tijd voor een nieuwe webhoster. Op 16 augustus 2006 vond Treehugs de oplossing bij Mooiesite.nl. Vanaf dat moment ging het hard met Treehugs, de site werd steeds drukker bezocht en ook het aantal reacties op artikelen bleef stijgen.

Treehugs was echter toe aan een nieuw design, klaar voor de toekomst en klaar voor alle boomknuffelaars!


Nieuwe ontwinkkelingen

Op 1 november 2012 besloten Tamil Verhagen en Alexander van der Dussen dat Treehugs.nl wel erg veel tijd begon te kosten als hobby. Tamil Verhagen zal vanaf dan Treehugs.nl voortzetten als commercieel als onderdeel van zijn bedrijf Betuwe boomverzorging.

In December 2012 behaalde Treehugs.nl een totaal een half miljoen bezoekers en op 11 maart 2013 bijna 500 bezoekers per dag.

Treehugs groeit nog steeds gestaag, en dankzij de adverteerders kan Treehugs.nl blijven hosten, vernieuwen, updaten en natuurlijk zorgen voor informatie uitwisseling over bomen en Boomverzorging in zijn ruimste begrip.

Nu kijk je naar het vernieuwde uiterlijk van Treehugs van mei 2013.

Veel plezier op Treehugs