Failliet

Nieuws! Heb je iets nieuws? Dit is de plek.
boomgnoom
Treehugger
Treehugger
Berichten: 622
Lid geworden op: 07 Mei 2011, 00:32
Locatie: velp

Re: Failliet

Berichtdoor boomgnoom » 16 Okt 2011, 21:47

he he treespotterke,
moeite met betalingen ?
Ik moet zeggen dat ik daar nooit moeite mee heb .
Als ik een klus neem spreek ik een prijs af en na afloop betalen .
simpel.
Ik weet dat het voor grote bedrijven zoals tree spotterke heeft
niet gaat , die stuurt een rekening en daarna zn toverfee( compleet met toverstaf en akelige spreuken )
Ik bedoel eigenlijk als je het niet zint gelijk laten betalen ,
of je vraagt netjes of ze het bedrag voor je in huis willen halen omdat jij ook een aantal dingen hebt die contant betaald moeten worden .
heb ook wel eens gehad dat er nog begonnen werd over dat het wel duur was , zon boom
nou als je het duur vind , doe je het toch zelf!, je kunt mijn handzaag lenen.

lief boom spotterke , :mrgreen:
ga op je gevoel af en verkoop een lul smoes over het betalen als je
nattigheid voelt
Is moeilijk , geef ik toe maar je kunt altijd tussen neus en lippen door laten vallen dat het moeilijk rijden word met 4 lekke banden

Ik hoop dat het goed komt
The Gnome
victim of gnomebashing
Gebruikersavatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Berichten: 6044
Lid geworden op: 24 Apr 2006, 23:47
Locatie: Houten (NL)
Contact:

Re: Failliet

Berichtdoor treespotter » 16 Okt 2011, 22:06

Ik moet zeggen dat het met mijn enorme bedrijf (waarvan ik op dit moment met de voltallige directie, al het kantoorpersoneel en de gehele buitendienst één appeltje zit te eten) nog niet eerder is voorgekomen dat de rekeningetjes niet zijn betaald, maar een brief van een curator is voor mij toch andere koek.
Wat dat betreft ben ik helaas geen helderziende, maar om nou zo aan mijn eigen kunnen te twijfelen dat ik om een aanbetaling zou moeten vragen of een directe betaling? Dat klinkt toch als een gevalletje "snel de klant laten betalen voordat hij/zij ziet dat wij prutswerk hebben geleverd".
Gebruikersavatar
Alexander
Moderator
Moderator
Berichten: 464
Lid geworden op: 26 Apr 2006, 18:27
Locatie: Haarlem
Contact:

Re: Failliet

Berichtdoor Alexander » 16 Okt 2011, 22:15

(waarvan ik op dit moment met de voltallige directie, al het kantoorpersoneel en de gehele buitendienst één appeltje zit te eten)


Zeg, vergeet de technische dienst niet...
Ik hark,, dus ik leef.
boomgnoom
Treehugger
Treehugger
Berichten: 622
Lid geworden op: 07 Mei 2011, 00:32
Locatie: velp

Re: Failliet

Berichtdoor boomgnoom » 16 Okt 2011, 22:39

treespotter schreef:Ik moet zeggen dat het met mijn enorme bedrijf (waarvan ik op dit moment met de voltallige directie, al het kantoorpersoneel en de gehele buitendienst één appeltje zit te eten) nog niet eerder is voorgekomen dat de rekeningetjes niet zijn betaald, maar een brief van een curator is voor mij toch andere koek.
Wat dat betreft ben ik helaas geen helderziende, maar om nou zo aan mijn eigen kunnen te twijfelen dat ik om een aanbetaling zou moeten vragen of een directe betaling? Dat klinkt toch als een gevalletje "snel de klant laten betalen voordat hij/zij ziet dat wij prutswerk hebben geleverd".


Ja ik kan me voorstellen dat je dat zo ziet ,maar ik vraag altijd of het werk goed is
en als ze nog iets tegen komen later in de week kunnen ze altijd even bellen
maar ik snap jou helemaal curatormail krijg ik ook niet ieder dag , dat is zo
en je kunt niet alles voorkomen , life is hard and then joe die
het gnoomke
victim of gnomebashing
boomgnoom
Treehugger
Treehugger
Berichten: 622
Lid geworden op: 07 Mei 2011, 00:32
Locatie: velp

Re: Failliet

Berichtdoor boomgnoom » 16 Okt 2011, 22:40

boomgnoom schreef:
treespotter schreef:Ik moet zeggen dat het met mijn enorme bedrijf (waarvan ik op dit moment met de voltallige directie, al het kantoorpersoneel en de gehele buitendienst één appeltje zit te eten) nog niet eerder is voorgekomen dat de rekeningetjes niet zijn betaald, maar een brief van een curator is voor mij toch andere koek.
Wat dat betreft ben ik helaas geen helderziende, maar om nou zo aan mijn eigen kunnen te twijfelen dat ik om een aanbetaling zou moeten vragen of een directe betaling? Dat klinkt toch als een gevalletje "snel de klant laten betalen voordat hij/zij ziet dat wij prutswerk hebben geleverd".


Ja ik kan me voorstellen dat je dat zo ziet ,maar ik vraag altijd of het werk goed is
en als ze nog iets tegen komen later in de week kunnen ze altijd even bellen
maar ik snap jou helemaal curatormail krijg ik ook niet ieder dag , dat is zo
en je kunt niet alles voorkomen , life is hard and then joe die
het gnoomke

ps groeten aan de T.D.
victim of gnomebashing
Gebruikersavatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Berichten: 6044
Lid geworden op: 24 Apr 2006, 23:47
Locatie: Houten (NL)
Contact:

Re: Failliet

Berichtdoor treespotter » 17 Okt 2011, 00:30

Dank. Ik zal het doorgeven aan mij.
Gebruikersavatar
Bouman
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Berichten: 51
Lid geworden op: 02 Nov 2015, 13:40
Contact:

Re: Failliet

Berichtdoor Bouman » 02 Sep 2017, 22:06

boomgnoom schreef:Is moeilijk , geef ik toe maar je kunt altijd tussen neus en lippen door laten vallen dat het moeilijk rijden word met 4 lekke banden


Ik heb soms klanten die de lolbroek denken te zijn en iets grappigs proberen te zeggen in de zin van: bedankt voor het werk en wie weet betaal ik niet. Dan zeg ik gewoon, met een lach, iets in de zin van: ik weet waar je woont, zaag zo je voordeur eruit en kom je opzoeken in je slaapkamer. Dan zie je ze ff slikken, lach ik maar een beetje en betalen ze lekker snel. En anders worden ze bij ieder geluidje in de nacht wakker en denken ze dat ik voor de deur sta :lol:

Terug naar “Nieuws”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast