eindelijk geregistreerd

Nieuws! Heb je iets nieuws? Dit is de plek.
Post Reply
User avatar
Bas
Nieuw
Nieuw
Posts: 35
Joined: 07 Mar 2011, 08:41
Location: Appelscha Arnhem Groningen
Contact:

eindelijk geregistreerd

Post by Bas »

na vooral veel lezen maar nooit posten lijkt dit me een praktisch moment om me bij jullie site te registreren. Vooral omdat de LB wedstrijden eraan komen en ik me daar ook wel graag bij wil gaan voegen. Hoe dan ook, ik ben dus Bas, ben in 2008 voor mezelf begonnen in boomverzorging (je raad het nooit.... Bas Boomverzorging :)) waardoor studie wat vertraging op liep maar uiteindelijk alles af en eigelijk pas sinds eind 2009 fulltime bezig. Prachtbaan!

Gelijk maar even met LB bezig dan.
Cheers!
alles kan
User avatar
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2789
Joined: 29 Sep 2007, 10:14
Location: Vorstenbosch (noord brabant)
Contact:

Re: eindelijk geregistreerd

Post by -WOUTER- »

welkom bas, leuke site, ziet er goed uit. :D
- climb fast, move slow -
User avatar
timo
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 956
Joined: 11 May 2010, 13:19
Location: Tiel
Contact:

Re: eindelijk geregistreerd

Post by timo »

welkom bas. dat je je kennis hier mag storten. en hier ook weer kennis mag nemen 8)
http://www.pendulaboomzorg.nl
Wat als er toch een schepper is?!
User avatar
Bas
Nieuw
Nieuw
Posts: 35
Joined: 07 Mar 2011, 08:41
Location: Appelscha Arnhem Groningen
Contact:

Re: eindelijk geregistreerd

Post by Bas »

Ja daarom wilde ik me ook graag registreren. Ik werk meestal voor partikulieren en hoveniers. Hoe meer ik nu bij grotere bedrijven en met andere boomverzorgers werk hoe meer ik mijn doen en laten tegen dat van anderen die dit al veel langer doen kan leggen. Geen manier zo goed om te leren als het doen en praten met anderen. Hoe meer hoe beter!
alles kan
melzz
Nieuw
Nieuw
Posts: 36
Joined: 24 Feb 2011, 20:30
Location: hazerswoude rijn dijk

Re: eindelijk geregistreerd

Post by melzz »

haah juist welkom man!
densmee
Treehugger
Treehugger
Posts: 590
Joined: 04 Mar 2008, 18:21
Location: eersel

Re: eindelijk geregistreerd

Post by densmee »

wel grappig dat je zoveel reclame maakt voor PT, terwijl de meeste hier dat verafschuwen
“Bos, natuur en landschap zijn onze zorg; bosbouw is ons vak“
User avatar
Bas
Nieuw
Nieuw
Posts: 35
Joined: 07 Mar 2011, 08:41
Location: Appelscha Arnhem Groningen
Contact:

Re: eindelijk geregistreerd

Post by Bas »

plaatje is plaatje. opvulling is opvulling. Als ik een bedrag per jaar moet betalen, ongeachte of daar nou wat voor terug komt of niet, dan so be it. Ik kies ervoor in nederland te wonen, inclusief haar regeltjes, dus ik ga het niet liggen verafschuwen. Het doet me eigelijk bar weinig. Geef me een goede reden en ik zal er eens over nadenken :wink:
alles kan
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: eindelijk geregistreerd

Post by treespotter »

Bas wrote:Geef me een goede reden en ik zal er eens over nadenken :wink:
Welkom op Treehugs Bas.
Ik zou de vraag willen omdraaien. Geef ons eens een goede reden. Ik betaal keurig (omdat ik er voor kies om in Nederland met zijn regeltjes te wonen :lol: ), maar dat neemt niet weg dat ik ervan baal te MOETEN betalen voor???? Wat????
User avatar
Freerk
Treehugger
Treehugger
Posts: 353
Joined: 11 Mar 2007, 13:47
Location: Zwolle

Re: eindelijk geregistreerd

Post by Freerk »

wellkom Bas.

Waar ik nu eigenlijk wel nieuwschierig naar ben, waar woon je nu eigenlijk?

Ik bedoel, Appelscha, Groningen en Arnhem liggen ook niet echt bijelkaar in de buurt. 8)
De ene dag een takkedag, dan weer een snipperdag.
User avatar
NannoB
Treehugger
Treehugger
Posts: 483
Joined: 28 Dec 2009, 10:40
Location: Bennekom
Contact:

Re: eindelijk geregistreerd

Post by NannoB »

het is toch een mooi staaltje van groot denken!

welkom!
User avatar
Bas
Nieuw
Nieuw
Posts: 35
Joined: 07 Mar 2011, 08:41
Location: Appelscha Arnhem Groningen
Contact:

Re: eindelijk geregistreerd

Post by Bas »

treespotter wrote:maar dat neemt niet weg dat ik ervan baal te MOETEN betalen voor???? Wat????
tsja, als ik ga zitten balen van alles dat ik MOET betalen zou ik helemaal gek worden (neem een zorgverzekering die omhoog gaat, een accijns die omhoog gaat omdat ik zelf niet kan bepalen wat goed voor me is en een huur omdat de markt nou eenmaal omhoog gaat?). de brancheverenigingen zijn meer van hetzelfde. en wat we eraan hebben, tsja. vast niet, maar ze zijn vastgegroeid en nderland. c'est la vie.

eeeh, arnhem huur ik een huis, appelscha heb ik mijn werkplaats (en werk dus vooral in een straal van 50 km om appelscha) en ben op zoek naar een werkplaats plus woning in de stad groningen om van daaruit te gaan werken (en aan motoren te knutselen :D )
alles kan
User avatar
JohnnY
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker
Posts: 201
Joined: 16 Jun 2007, 18:58
Location: Winschoten
Contact:

Re: eindelijk geregistreerd

Post by JohnnY »

In de stad groningen.. Is Appelscha niet een stuk rustiger met meer bomen? ik kom met regelmaat in dwingeloo omdat daar zo veel te doen is. of zou het komen dat er in groningen al 6 ander boomverzorgers zitten
Groeten Johnny van Vliet

Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.
User avatar
Bas
Nieuw
Nieuw
Posts: 35
Joined: 07 Mar 2011, 08:41
Location: Appelscha Arnhem Groningen
Contact:

Re: eindelijk geregistreerd

Post by Bas »

ja ik weet het. ik houd m'n werkplaats daar ook absoluut en neem werk in de 50 km straal daaromheen aan. des avonds heb ik echter menselijk contact nodig, en een goede dosis ook, vandaar mijn verhuizen naar groningen. :)
alles kan
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: eindelijk geregistreerd

Post by treespotter »

Bas wrote:tsja, als ik ga zitten balen van alles dat ik MOET betalen zou ik helemaal gek worden (neem een zorgverzekering die omhoog gaat, een accijns die omhoog gaat omdat ik zelf niet kan bepalen wat goed voor me is en een huur omdat de markt nou eenmaal omhoog gaat?). de brancheverenigingen zijn meer van hetzelfde. en wat we eraan hebben, tsja. vast niet, maar ze zijn vastgegroeid en nderland. c'est la vie.
Mmmm Bas, volgens mij praten wij langs elkaar. Van alle door jou bovengenoemde items weet ik wat zij voor mij betekenen.
Van de zorgverzekering mag ik aannemen dat ik de afgesproken zorg kan krijgen wanneer ik die nodig mocht hebben. Duidelijk.
Van die accijns wordt voor mij BV Nederland betaald. Duidelijk.
Voor die huur heb jij een dak boven jou hoofd. Duidelijk.
Bij de branchvereniging kan ik aankloppen wanneer ik bijvoorbeeld bedrijfsgerelateerde vragen heb. Duidelijk.

Maar de afdracht voor de PT. :roll: Betaalt niet mijn ziekenhuiskosten, BV Nederland wordt er niets wijzer van, Ik heb er geen dak door boven mijn hoofd en een Branchvereniging is het al helemaal niet.

Dus Bas, mijn vraag blijft dezelfde.... Waarom?
User avatar
Bas
Nieuw
Nieuw
Posts: 35
Joined: 07 Mar 2011, 08:41
Location: Appelscha Arnhem Groningen
Contact:

Re: eindelijk geregistreerd

Post by Bas »

het gaat me meer om het hebben van de keuze ipv dat het me opgelegd wordt. Wat je aan elk van de voorbeelden hebt doet er niet zoveel toe. Waar ik dacht dat het je om ging was het feit dat je geen keuze wordt gelaten over deze uitgaven, ongeacht of ze wat voor je situatie betekenen of niet.

en damn wat leg jij het nieuwe mensen aan de schenen :wink: !
alles kan
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: eindelijk geregistreerd

Post by Pietje »

treespotter wrote:Dus Bas, mijn vraag blijft dezelfde.... Waarom?
Kst, af! In je hok! Als je over het PT wilt klagen, dan start gewoon een nieuw topic... Bas komt zich alleen effe voorstellen. Heeft jaren tegen zijn eerste post aangehikt. En dan moet jij hem zonodig bijten :roll: :wink:

Welkom Bas!

Lekker blijven posten en laat je niet op de kast jagen! :lol:
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: eindelijk geregistreerd

Post by treespotter »

O ja, sorry. Nogmaals welkom op Treehugs Bas. :wink:
User avatar
Bas
Nieuw
Nieuw
Posts: 35
Joined: 07 Mar 2011, 08:41
Location: Appelscha Arnhem Groningen
Contact:

Re: eindelijk geregistreerd

Post by Bas »

nee fair enough. ik spring nogal vlug in de verdediging waar ik me nooit zo druk maak om deze dingen.

en dank :D
alles kan
User avatar
bigbird
Treehugger
Treehugger
Posts: 345
Joined: 12 Oct 2009, 23:46
Location: echteld, gelderland

Re: eindelijk geregistreerd

Post by bigbird »

nou ja als je iemand gelijk het vuur aan de schenen legt weet je wel wat je te wachten staat maar ook een hartelijk welkom van mijn kant hoe meer zielen hoe meer kennis en dus vreugd
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: eindelijk geregistreerd

Post by ludovanmil »

welkom Bas,
trouwens, wat Wolter aanhaalt over productschap Tuinbouw, dat is oude koek , he Wolter !? :wink:
ik heb op dit forum al eens uitgelegd hoe je daar vanaf komt.
Het ga jullie goed !

Ludo
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: eindelijk geregistreerd

Post by Pietje »

ludovanmil wrote:ik heb op dit forum al eens uitgelegd hoe je daar vanaf komt.
... en wij hebben jou uitgelegd dat je je weer als de gesmeerde bliksem bij het PT moet aanmelden... Of was je dat vergeten? :shock:
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: eindelijk geregistreerd

Post by ludovanmil »

Nee Pietje, daar kan ik me niets van herinneren en ga ik zeker ook niet doen :D
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: eindelijk geregistreerd

Post by Pietje »

Das prima hoor, je bent oud en wijs genoeg.
Maar ik vond het wel nodig om andere even te laten weten dat er ook nadelen zijn aan jouw constructie... :wink:
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
Post Reply