Tarzan zijn Zomerfeest!

Nieuws! Heb je iets nieuws? Dit is de plek.
Post Reply
tarzan
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 142
Joined: 15 May 2006, 18:33
Location: amstelveen
Contact:

Tarzan zijn Zomerfeest!

Post by tarzan »

Het is soms moeilijk al mijn vrienden persoonlijk te benaderen. dus hierbij voor een ieder die nog geen eigen uitnodiging heeft ontvangen!
Groot Zomer feest van frans
Om het gemakkelijker te maken voor jullie heb ik de uitnodiging van vorig jaar genomen en deze gewoon aangepast.
het groot zomer feest 2006 komt eraan

WAAROM
Dit feest:
- omdat ik dan jarig ben geweest en 30 jaar geworden
- omdat Tarzan Boomerzorging al bijna twee DRIE jaar goed draait
- omdat ik geen vrijgezel meer ben
- omdat ik nog steeds op de mooiste plek ter wereld mag wonen
- omdat het weer zomer is natuurlijk
- omdat ik nog meer van zulke leuke vrienden heb
- omdat ik in zijn algemeenheid doorlopend gewoon blij ben.

WANNEER
gaat het gebeuren:
- Op zaterdag avond en nacht van 29 juli 20056 het duurt tot zondag ochtend 1030 juli
- Je kunt komen en gaan wanneer je wilt. Als je je van tevoren aanmeld voor het eten zorg ik voor wat te eten omstreeks 19:00
- ieder die geen tijd of zin heeft om s'avonds/snachts te komen kan ook op zaterdag middag komen. Maar dan moet je wel helpen opbouwen

- WAAR
speelt het feest zich af:
- rondom mijn woonwagen:
is dat:
- De bovenkerkerweg 114-A 1188XJ te Amstelveen
Vind ik een routebeschrijving:
- Het beste kun je kijken op www.9292ov.nl.
- Bus 170, 142 & 147 stopt vlakbij mij. Uitstappen halte Zijdelweg. De 170 rijdt heel vaak ook later op de avond en s’ nachts van Amsterdam Centraal helemaal naar Uithoorn je kunt op vele punten opstappen
Laat ik mijn Auto:
- Parkeerplek hebben wij genoeg op de Kampeer en Parkeer plek in het weiland:
Breng ik de nacht door:
- Slapen kan hier in het weiland in een tent, auto, caravan, aanhanger of wat je ook voor bouwwerk mee sleept (zoals Bert-Jan twee Eelco en Amber 1 jaar terug op de hooiberg met zijn bed in een aanhanger en een zeil erover!!!) of in de kalveren stal. Zorg zelf in ieder geval voor slaapspul!

WAT
Kun je verwachten:
- Zelfde als mijn feest van twee jaar terug en vorig jaar
- Buiten kampvuur gezelligheid en evt. levendige muziek
- In mijn Schuurtje is de Dikso lekker dansen Eelco draait dit jaar weer super vernieuwende lekkere dans nummertjes
- Op het balkon voor het diepe onderlinge gesprek
- In woonwagen met veel matrassen en kussens op de vloer (daarom absoluut schoenloze ruimte) voor de rust, meditatie en de hele diepe gesprekken.
- Stokbrood met knoooooooflookboter.
- Chips en noten
- veel frisdrank lekker koel in het bad
- Een kleine selectie wijn, bier, en gestookt dus ieder die meer als 2 glazen alcohol wil drinken je bent van harte welkom zelf wat mee te nemen!!!!
- Mag je meenemen:
- Cadeautjes maken het feest extra leuk (voor mij) maar geld wordt niet gewaardeerd (behalve van Oma) dus je zult echt iets moeten vinden, kopen of maken als je niets weet zie lijst op de achterzijde van deze pagina. Lieve vrienden ik vrees dat ik alles al heb wat mijn hartje begeert. Een leuk feest met fijne mensen is dit jaar het grootste cadeau voor mij
- E.v.t alcoholische versnaperingen.
- Evt. bord en bestek om van te eten
- evt. drinkglas want daar heb ik er ook niet veel van
- evt. slaapspul
groet van Tarzan
Post Reply