Ik ben...

Nieuws! Heb je iets nieuws? Dit is de plek.
Post Reply
Natuurwerker
Nieuw
Nieuw
Posts: 4
Joined: 06 Sep 2014, 14:29

Ik ben...

Post by Natuurwerker »

Ik ben.... Erwin, op het moment van schrijven 27 jaar en actief als zelfstandig ondernemer in rietteelt, ecologische maaibeheer, landschap en natuurbeheer.

Verder actief in het boomklimmen, voor de lol en af en toe voor het werk. Heb een basis klimcursus gevolgd bij de treeclimbing company en volg binnenkort de pro. Wil volgend jaar graag nog mijn ETW diploma gaan behalen en meer met bomen gaan doen, naast snoei werk ook meer richting het flora en fauna onderzoek, film en fotografie.

Ben geen voorstander van ladders en hoogwerkers maar wil echt klimmen met touwtechnieken.

Mochten er vragen zijn dan hoor ik het wel,
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Ik ben...

Post by treespotter »

Ik ben ook geen voorstander van ladder, maar wel van efficiënt werken. Dus kom je voor de eerste negen meter al snel op een ladder terecht.
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: Ik ben...

Post by ludovanmil »

treespotter wrote:Ik ben ook geen voorstander van ladder, maar wel van efficiënt werken. Dus kom je voor de eerste negen meter al snel op een ladder terecht.
ha, ha...... :)2 helemaal mee eens.
Ik weet dat er veel touwtjes gegooid worden.....heb je ook geleerd in de cursus Erwin, maar het gaat zeker niet altijd vlotter, dus....
Als je al beginnend werker daar onder de boom bij de klant staat te gooien en gooien en......gooien.
Zit ik met een ladder toch echt eerder boven. :wink:
Maar dit allemaal ter zijde. Veel plezier met je klim activiteiten en whatever
Natuurwerker
Nieuw
Nieuw
Posts: 4
Joined: 06 Sep 2014, 14:29

Re: Ik ben...

Post by Natuurwerker »

Een paar weken geleden de pro cursus bij Mark en Maike gevolgd, zeer tevreden en veel geleerd. Ik zie een hoop negatieve reacties van een paar jaar terug over the treeclimbing company staan maar ben het daar totaal niet mee eens. Ik heb een goede instructie gehad en weet natuurlijk ook wel van mij zelf dat je niet gelijk volleerd bent.

Voor mij was het mooi vervolg en opstap om verder met boomklimmen te gaan door te kijken naar een ETW of vergelijkbare opleiding.
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Re: Ik ben...

Post by Tamil »

Welkom op Treehugs Erwin!

Hopelijk vind je tussen de talloze werkwijze jou beste en vooral meest veilige manier van klimmen in bomen.

Met of zonder ladder :wink:
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Ik ben...

Post by treespotter »

Natuurwerker wrote:Een paar weken geleden de pro cursus bij Mark en Maike gevolgd, zeer tevreden en veel geleerd. Ik zie een hoop negatieve reacties van een paar jaar terug over the treeclimbing company staan maar ben het daar totaal niet mee eens. Ik heb een goede instructie gehad en weet natuurlijk ook wel van mij zelf dat je niet gelijk volleerd bent.

Voor mij was het mooi vervolg en opstap om verder met boomklimmen te gaan door te kijken naar een ETW of vergelijkbare opleiding.
Ook de TCC heeft grote stappen gemaakt. Je moet iemand of iets niet blijven afrekenen op 'in het verleden behaalde resultaten'.
Post Reply