winterklim ?

Alles over veiligheid en bescherming
Post Reply
dolfijn
Nieuw
Nieuw
Posts: 18
Joined: 27 Sep 2010, 21:28

winterklim ?

Post by dolfijn »

Tot welke temperaturen is het veilig klimmen? bij sneeuw en ijs? Wat gebeurd er zoal?
Ik heb nog niet zoveel ervaring daarmee deze vragen.
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Re: winterklim ?

Post by Tamil »

Lees dit maar even door, dan heb je vast een idee Qwa footlocken



Ik wil even iedereen bedanken die een reactie heeft geplaatst,

Nou kan ik hier natuurlijk heel lang over gaan lullen maar dat is eigelijk hierboven al voor me gedaan!

Het is zo dat ik maandag naar huis mag met Korcet, corcet(geen id hoe je dat schrijft)

en 12 weken jullie op treehugs mag gaan lastig vallen.
zitten mag 20 min per keer en af en toe valt er iets uit mn linker hand omdat er nog wat zenuen in mn arm bekneld zijn, en bij mijn rechter heup is dat ook het geval.

Best appart dat je zo snel weer met 1 geprakte werfel en 2 met de uitsteeksels er af weer kan lopen! Uiteraart wel met pijnstillers, maar toch!

ohja ff voor het idee het voeld als of ze met een 020 een vette streep over je rug zetten van boven naar beneden,

Dus klim voorzichtig en gebruik een acender met vorst.

Nogmaals bedankt voor de berichten.

tamil


vr jan 16, 2009 5:19 pm

Tamil

Moderator



Geregistreerd: wo mei 17, 2006 9:03 pm
Berichten: 442
Woonplaats: Culemborg

Halve steek
Zo, na een aantal dagen bijkomen en thuis internet weer up to date krijgen hier dan maar even de uitleg voor de mensen die hier in geintereseerd zijn!

Het was de hele week al erg koud overdag in het Amsterdamsebos waar we eiken en beuken tot 30meter aan het nalopen waren na de dunning die er had plaats gevonden.

Het doodhoud,schade van de dunning en plakkers (tot waarmogelijk) verwijderen uit de bomen, omdat er een boomkronenroute in zal worden gemaakt.