auw

Alles over veiligheid en bescherming
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Re: auw

Post by Tamil »

joepiedubbelloepie wrote:Volgens mij is een 8tje niet echt gemaakt om stukken hout af te vangen :roll:
Voor het houtje op de film zou ik niet graag een 8 gebruiken

tuurlijk werkt een bolder en een vanglijn met een katrol en een paar stroppies fantastisch (echter geld nog steeds ; mits goed bediend)
Nou Joepie, hoe ving jij vroegah af tussen het om de stam gooien van je vanglijn :oops: en de eerste ankers/ bolders.

Ik heb met Alexander toch zeker wel dit soort stammen afgevangen en zwaarder aan een achtje!

Toen ging dat prima, alleen die draaingen in je lijn werd je helemaal :twisted: van

Maar moet er nu niet meer aan denken.
User avatar
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2789
Joined: 29 Sep 2007, 10:14
Location: Vorstenbosch (noord brabant)
Contact:

Re: auw

Post by -WOUTER- »

Die achtjes sleten ook als een idioot zeker met een natte en wat zanderige lijn :wink: weet nog een klusje langs een tennisbaan waar we enkele eiken in elkaar aan het afvangen waren en ik mijn vangacht in 1 dag kon afschrijven....helemaal doorgeschuurd. Grevel, zand en regen en dan een paar ton in de lijn hangen :lol: :lol:

Wat was ik blij met m'n eerste echte rvs portawrap....ergens in 2001 :wink:
- climb fast, move slow -
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Re: auw

Post by Tamil »

Toch laatst nog een vangacht gebruikt, toen Wolter in de boom zat. Voor ff een takje vangen is het geweldig. Wolter beneden... huh wist niet eens dat jij zo'n ding had. :P
Post Reply