Nieuw filmpje!: verwijderen van 2 berken

Bespreek boeken, foto's, docu's, filmpjes, enzovoort.
User avatar
geert7
Treehugger
Treehugger
Posts: 548
Joined: 23 Sep 2014, 19:49
Location: Meppel
Contact:

Re: Nieuw filmpje!: verwijderen van 2 berken

Post by geert7 »

Pascal.Oosterik wrote:(inc. denkbeeldige vrienden)
ja hoor, jullie mogen allemaal mee!
boom7 - advies - verwijderen - snoeien - stormhout - wij zijn de aap
User avatar
knuffeligeboom
Nieuw
Nieuw
Posts: 8
Joined: 19 Jan 2015, 16:30

Re: Nieuw filmpje!: verwijderen van 2 berken

Post by knuffeligeboom »

Aangezien ik hier een stukje zie over meer klanten bereiken via je website, dacht ik, ik kan misschien mijn vraagje hier ook wel droppen. Om wat bekender te worden wil ik namelijk ook een eigen website aanmaken en heb een beetje research gedaan maar snap op dit moment nog niet helemaal hoe het zit met een domeinnaam aanmaken. Iemand hier die daar verstand van heeft?
User avatar
geert7
Treehugger
Treehugger
Posts: 548
Joined: 23 Sep 2014, 19:49
Location: Meppel
Contact:

Re: Nieuw filmpje!: verwijderen van 2 berken

Post by geert7 »

Voor gebruik van domeinnaam moet je bij een provider zijn, daar kan je voor paar euro per jaar een domeinnaam laten registreren.

Hier de formele uitleg voor registratie .nl naam.

Met alleen naam heb je niets, dan moet je nog een site en evt mail via je nieuwe domein.

En als je dat hebt... inhoud. Dat is de lastigste. Zorg voor originele inhoud, dus niet standaard teksten. Zorg dat de inhoud iets met je vak te maken heeft. Ik zal voor een voorbeeld 's niet naar mijn eigen site linken, maar naar een pagina over knopen waar ik veel op gekeken heb.
boom7 - advies - verwijderen - snoeien - stormhout - wij zijn de aap
Gertdc
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 51
Joined: 18 Feb 2013, 20:43
Location: Zeeuws-Vlaanderen
Contact:

Re: Nieuw filmpje!: verwijderen van 2 berken

Post by Gertdc »

Is allemaal zeer boeiend, een hele technische uitleg op een site.

Maar het zijn klanten die je via een site wil bereiken.

Die hebben geen interesse/boodschap aan alle technische feiten.
Technische feiten zijn tof voor collega's, en dat hoeft niet het publiek te zijn dat je via je site wil aantrekken.

Op mijn site is de (technische) uitleg dan ook erg beperkt, tot een linkje naar wat meer uitleg over ETW.
Zelfs dat kan een 'gewone' klant maar matig boeien.
Die wil gewoon iemand die een klus komt doen.

En wordpress kan ik je aanbevelen om een eenvoudige site te maken. Werkt erg gebruiksvriendelijk, maar er zijn ook wel enkele beperkingen.
User avatar
knuffeligeboom
Nieuw
Nieuw
Posts: 8
Joined: 19 Jan 2015, 16:30

Re: Nieuw filmpje!: verwijderen van 2 berken

Post by knuffeligeboom »

Bedankt voor de uitleg en links, hier heb ik zeker wat aan. Ik heb nu op deze website gekeken en daar kan ik een domeinnaam registreren en ook maken ze hier gebruik van Wordpress want als dat inderdaad een eenvoudige manier is om een website te maken dat is dat wel iets voor mij.
Post Reply