werk Rotterdam - Noord

Als je een boomverzorger, stagair zoekt of bijvoorbeeld zelf een klus in de aanbieding hebt. Noem in je titel de plaats indien relevant.

Moderator: geert7

Post Reply
enricovanwees
Treehugger
Treehugger
Posts: 331
Joined: 07 Oct 2010, 22:50
Location: Lelystad
Contact:

werk Rotterdam - Noord

Post by enricovanwees »

Een collega van mij woont in Rotterdam - Noord en die willen meer licht in de tuin, het huis. Verzoek is om de situatie te bekijken en offerte (mondeling) te geven. Kappen van een esdoorn en snoeien van één of enkele bomen (esdoorns). De vraag was voor toppen of kandelaren oid. Bij esdoorns zeker geen optie. Het afvoeren en opruimen willen ze zelf doen. Dus kan iemand reageren die deze klus op de juiste manier wil aanpakken. Graag in Pb, zodat ik gegevens kan uitwisselen.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
User avatar
Hanzz
Nieuw
Nieuw
Posts: 6
Joined: 26 Jun 2013, 21:01

Re: werk Rotterdam - Noord

Post by Hanzz »

Enrico ik ken je niet echt maar je bent toch boomverzorger/hovenier? (staat op je profiel) en je hebt een collega die zijn bomen wil snoeien/kappen? :lol:
enricovanwees
Treehugger
Treehugger
Posts: 331
Joined: 07 Oct 2010, 22:50
Location: Lelystad
Contact:

Re: werk Rotterdam - Noord

Post by enricovanwees »

Tja, gelijk heb je. Ik ben nu terrein beheerder bij AAP en daar werken allerlei soorten mensen met verschillende taken van heide en verre. Ook wel uit Spanje, UK, België, dus ff nabij / regio collega op af sturen voor de bomen. Mijn hart en passie is nog steeds bomen-werk.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
Post Reply