Blanco bbl student op zoek..

Als je een boomverzorger, stagair zoekt of bijvoorbeeld zelf een klus in de aanbieding hebt. Noem in je titel de plaats indien relevant.

Moderator: geert7

Post Reply
User avatar
colinstoltz
Nieuw
Nieuw
Posts: 21
Joined: 06 Aug 2015, 10:52

Blanco bbl student op zoek..

Post by colinstoltz »

Goedemorgen,

Mijn naam is Colin Stoltz, ik ben op zoek naar een erkend leerbedrijf in de buurt van Helmond ( straal van 50km)

Weten jullie bij wie ik terecht kan, ik wil graag zoveel mogelijk leren als ik kan, en zoveel mogelijk doen als mag!

Ik ben ook van plan om mijn ETW, ETT, en tal van andere certificaten te behalen

Ik hoor het graag!
all that we are is the result of what we have thought
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: Blanco bbl student op zoek..

Post by ludovanmil »

beste Colin,
het feit dat er nog niet gereageerd is op je bericht ligt mijns inziens mogelijk ook aan je plan....
Welke ervaring breng je mee ? welke scholing ? Waarmee kan je een bedrijf interesseren ? o.a. mijns inziens door al op een opleiding te zitten of te gaan starten want met louter alleen goede bedoelingen komen we ook niet verder.
Zelf heb ik de opleiding tot boomverzorger zelf betaald en her en der een kleine stage bij een bedrijf gedaan.
Ik ben geen erkend (BBL) leer bedrijf by the way.... :wink:
Maar mijn ongevraagd advies is ga een of meerdere gerichte cursussen volgen dan wordt je zeker interessanter voor een bedrijf en dan mag je vast ook meer doen bij een bedrijf.

Ik laat bij mijn bedrijf wel mensen ervaring op doen , maar als voorbeeld, niemand werken met een kettingzaag die geen opleiding of redelijke ervaring daarmee heeft en ook niemand klimmen die niet minimaal een behoorlijke klim cursus heeft gevolgd.
Zou ik dat allemaal wel doen, dan ben ik in feite zelf een opleidings- instituut en.....zou ik daar dan ook voor betaald kunnen worden door een, zoals je het zelf al zegt een "blanco student".

tzt mag je me altijd bellen.

succes
Ludo
User avatar
colinstoltz
Nieuw
Nieuw
Posts: 21
Joined: 06 Aug 2015, 10:52

Re: Blanco bbl student op zoek..

Post by colinstoltz »

Hoi Ludo,

Bedankt voor je reactie!

Ik breng inderdaad geen enkele ervaring mee, vandaar ook 'blanco'

Mijn opleiding start de 21ste van deze maand, en voor mij is het grootste probleem om een bedrijf te vinden, denk ik.

Ik wil graag gratis werken, ik hoef er niet voor betaald te worden.

Ik wil wil gewoon een goed leertraject doorlopen bij een bedrijf, en niet ergens de hele dag dezelfde werkzaamheden verrichten.

Ik heb toevallig de basis en de pro cursus gepland voor binnenkort bij de tree climbing company.
all that we are is the result of what we have thought
ErikSint
Treehugger
Treehugger
Posts: 320
Joined: 14 Sep 2010, 17:07
Location: Bergeijk

Re: Blanco bbl student op zoek..

Post by ErikSint »

motorzagen 1/2 er zsm bij colin!
daar kun je boom op zeggen
User avatar
colinstoltz
Nieuw
Nieuw
Posts: 21
Joined: 06 Aug 2015, 10:52

Re: Blanco bbl student op zoek..

Post by colinstoltz »

Erik!

Ga ik doen! :D
all that we are is the result of what we have thought
enricovanwees
Treehugger
Treehugger
Posts: 331
Joined: 07 Oct 2010, 22:50
Location: Lelystad
Contact:

Re: Blanco bbl student op zoek..

Post by enricovanwees »

Kijk bij bsi bomen. Die zoeken naar een etw-er en aankomende die bereid is etw -er te worden.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
Post Reply