Vacature boomverzorger. Gemeente Den Haag

Als je een boomverzorger, stagair zoekt of bijvoorbeeld zelf een klus in de aanbieding hebt. Noem in je titel de plaats indien relevant.

Moderator: geert7

Post Reply
Rosko
Nieuw
Nieuw
Posts: 1
Joined: 01 Feb 2017, 19:57

Vacature boomverzorger. Gemeente Den Haag

Post by Rosko »

Hey Jongens,
Ik wilde het hier laten weten dat de Gemeente Den Haag hebben vacatures voor een vaste boomverzorger(misschien twee). De vacaturen zijn net uit de interen fase en zijn dus nog niet op het internet verschenen.
Het aller liefst willen ze mensen met ETW, Veel ervaring is niet een vereiste, enthousiasme wel. Verder weet ik dat ze iemand zoeken die i.i.g. niet te ver van Den Haag vandaan woont, i.v.m. wacht diensten( een keer per maand betaald oproep dienst)
Er zijn 7 ETW’ers in dienst, maar de afdeling Boomverzorging werkt ook al jaren met vele ZZP’ers.
Ik werk er al 4 jaar met onwijs veel plezier. Het is 80% hoogwerker en 20% klimwerk. Je komt eigenlijk met alle facetten rondom het boomverzorging in aanraking en met super magistrale secondaire arbeidsvoorwaarden.
Als je meer over wil weten, ik ben over een paar weken bij de LB aan het struinen.
Als gelijk bij de man wilt zijn die jou CV moet beoordelen, dan kan je je sollicitatie brief mailen naar de voorman..
maurice.biesheuvel@denhaag.nl .

Groetjes en succes
Rosko Webley
Post Reply