Wel even de beschrijving lezen!..
http://www.2dehands.be/sport-fitness/ov ... t&start=41
Laatst ook zo een klant gehad waar +/- 35 grote eiken (sommige in zeer moeilijke omstandigheden) weg moesten, alles opgekuist en de stronken weg en nog eens met de bosfrees er over gaan. Bij de vraag wat hij daar voor zou krijgen was het antwoord vrij simpel... "een dikke factuur". nadien belde hij mij op om te melden dat ik heel duur was en dat hij een andere firma had gevonden die hetzelfde werk kwam doen en hem er nog 5000€ bovenop gaven. Na een dikke maand belde hij mij terug met de vraag of ik een offerte kon maken om nog 3 bomen te komen vellen en alles komen op te kuisen...jef wrote:daar reageer ik op door me om te draaien met de woorden "succes ermee!" heb zulk aanbod ook al enkele keren gehad...
lacht het hardsteludovanmil wrote:![]()
dat is net zoiets als een mieren- of bijen gemeenschap, er zijn er altijd die het werk opknappen als er een uitvalt. En vergeet niet......er zijn een aantal 'zwartkijkers' , die al een 'inkomen' ( uch...uch...) hebben en alles wat ze mee pikken is pure winst.
dat wordt heeeeeeel anders als je een fatsoenlijk bedrijf wilt runnen , belasting betaald etc. etc.
Ik weet niet hoe jullie er mee omgaan......maar als ik de kans krijg 'nagel ik ze aan de schanpaal', en die schandpaal heet de afdeling misdaad en fraude van de belastingdienst. Ik zeg altijd maar zo, wie het laatst lacht........