De LB wedstrijden

Hierin vind je alle onderwerpen en reacties van het oude weblog.
Post Reply
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

Al 5 jaar lb Wedstrijden.

Ook dit jaar weer organizeren wij Team Treehugs met plezier de LB wedstrijden.











Reinoud Raaijmakers : LB kampioen 2005













Wat houdt het in?

De LB wedstrijden zijn ontstaan uit een soort van gezellige train dag die eigenlijk jaarlijks terug keerde 1 maand voor de NK (Nederlandse klimkampioenschappen) boomverzorging. Om weer eens met al je toeters en bellen te kijken hoe het nou ook al weer ging, helmpje op, bril op, kijken of je wowie de powie nieuwe truc sneller te foodlocken wel echt werkt?! Kortom een gezellige dag in wedstrijd element



Wedstrijd

Tijdens de wedstrijd hanteren we altijd exact de zelfde regels en punten telling als die van de officiële wedstrijden. En ook mag iedereen vooraf zijn/haar handtekening zetten als eigen risico verklaring.



Na de wedstrijd

Ook houden we ieder jaar na afloop een gezellige BBQ en drinken we een glaasje fris:)

Vaak word het dan laat en waarom zou je dan niet gelijk in de boom overnachten (zie foto’s)



















































































































































De LB 2006

Omdat dit jaar de NK waarschijnlijk in juni wordt gehouden hebben we nog geen exacte datum, maar deze volgt snel even als de locatie.





Om een beetje een indruk te krijgen of er ook dit jaar weer zoveel interesse is als voorgaande jaren vragen we je een bericht achter te laten onder aan de pagina of gewoon te mailen. info@treehugs.nl

Alle vragen en ook ideeën zijn welkom.







Zie hier enkele fotos van de LB 2005



















































































































































































































































































































































































































































































































































































User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

lennart @ 30-01-2006 21:25:52:te gekke tenten ,pas wel op met drank gebruik anders val je eruit
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

wolter @ 30-01-2006 21:40:29:Dat zou toch een mooie dood zijn of niet dan: Dronken uit je bed in de boom lazeren en er niets van merken. NEE dat kan niet... Als je nuchter uit de boom lazert, dan breek je je nek en niet als je dronken bent.
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

Aart @ 31-01-2006 21:49:35:pizza iemand :)
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

Tamil @ 01-02-2006 14:55:21:Als de nieuwe locatie vast staat, zal ik ook vast opzoek gaan naar een pizza bezorger die kan knopen!
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

Aart @ 01-02-2006 16:56:41:mooi scheelt weer n klim naar beneden maar vooal naar boven
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

Dave, treeworks @ 02-02-2006 18:40:14:First of all this was water we were drinking out the grolsch bottles wolter...

I have the tents ready so you can make your reservations already. But make sure that tamil clips in properly this time!!

I think it would be good to try and do all 5 events this time instead of 3.

Neils will be leaving his ice picks at home but has another surprise waiting for every one.....
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

Niels Greeve @ 04-02-2006 15:26:07:Of ik mijn ijsbijlen thuis laat weet ik nog niet maar ik heb 2 anderen onderdelen bedacht!!!!

De eerste is een evenwichtige oefening en bij de tweede ben je superman. Ik bedenk me net een derde hierbij ben je voor 30 seconden tarzan!Dus mogenlijkheden genoeg lijkt me.
Post Reply