Hoi treehuggers,

Hierin vind je alle onderwerpen en reacties van het oude weblog.
Post Reply
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

zie ik daar opnieuw mijn natte (droom) overwinning gepost op jullie site, keeps you going.



Ik heb onderstaand bericht ook gepost op jelte's site zouden jullie in deze week ook willen plaatsen , het is een oproep voor zaterdag de 11e.

Alvast bedankt, en b. t. w. mooie site, met filmpjes en zo

Reinoud.

Tanzania,



Misschien ten overvloedde(zie weblog kpb-site)maar voor diegene die daar nog niet zijn geweest, ik zoek bruikbare klimspullen voor een scholingsproject in Tanzania.

Ik ( en nog een belg)zijn benadert om straatjongeren uit Arusha(Tanzania)deze zomer op te leiden tot boomverzorgers en ze te helpen een eigen bedrijfje op te zetten.

Mijn eerste reactie was ook; bomen verzorgen in Afrika?, en wat moet ik die jongens die op blote voeten in no time in een palmboom zitten nog leren?

Er blijkt toch behoorlijk wat vraag te zijn naar vakbekwame snoeiers, er zijn daar (rond de kilimanjaro) veel lodges, hotels, landhuizen met parkachtige tuinen, en het is er vrij groen. Het project is nog niet gestart en ze hebben nu al aanvragen lopen.

Als ik daar internet in de buurt heb zal ik proberen om een weblog bij te houden.

Nu mijn vraag mocht iemand nog bruikbaar klimmateriaal over hebben of kunnen missen voor een goed doel, neem dan contact op met mij (06-410 490 23) of breng het mee a.s. zaterdag naar de kpb-jaarvergadering, mede namens onze toekomstige vakbroeders alvast ontzettend bedankt!

Ik kijk trouwens al uit naar de WK van laten we zeggen 2008, als de eerste Afrikaan Beddes zijn oren gaat wassen.



Groeten Reinoud.





ACTIE KLIMSPULLLEN VOOR TANZANIA

Vorige week zaterdag op de jaarvergadering heb ik een inzameling gedaan van 2e hands klimspullen, dit was de opbrengst:



2 klimgordels

1 zaagblad

1 handzaag

4 karabiners

1 harpsluiting

1 quicksnap

1 acht

1 zaagbroek

2 slinghs.

Van de week is daar dit nog bijgekomen:

2 vanglijnen

2 zaagbladen

1 handzaag

1 werplijn

1 acht

Aan alle gevers hartelijk dank daarvoor!







Ik probeer in totaal 4 tot 6 klimsets samen te stellen, dus mocht iemand willen sponsoren of toch nog geschikt materiaal hebben, laat het me nog even weten, email: climb@3work.nl

Groeten Reinoud.





www.watotofoundation.nl







User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

ondergetekende @ 08-02-2006 22:40:00:De inleidende mail was meer bedoeld voor de insiders die weten dat het vorig jaar kloteweer was, anders zou je nog gaan denken dat ik geil op een overwinning,.....nou ja, een beetje dan.
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

Alexander @ 09-02-2006 19:56:52:Zal vanavond eens in materiaalkast gaan kijken voor leuke spullentjes. Zie je Zaterdag,,
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

Reinoud @ 19-02-2006 21:41:40:Op de weblog van de KPB staat de opbrengst van afgelopen zaterdag. Aan alle gevers; Hartelijk bedankt voor jullie bijdrage!

groeten Reinoud
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

Tamil @ 21-02-2006 18:19:01:Heb je opbrengst erbij gezet, tot welke datum kunnen mensen nog materialen schenken?



Het zou toch mooi zijn om alsnog 6 sets bij elkaar te krijgen!



Ik heb iig nog een gordel voor je.



groeten,







User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

Reinoud @ 21-02-2006 22:51:31:Ligt er aan of ik gebruik kan maken van "piloten zonder grenzen" een aktie van klm-piloten waarbij ze hun vrije vrachtruimte beschikbaar stellen aan goede doelen, dan zou het met luchtvracht in mei nog meekunnen, als het per boot moet wil ik het voor de zekerheid in april al verzenden.
Post Reply