greenhorn meldt zich aan

Jezelf voorstellen - en jarig, kind, feest, diploma enz.
Post Reply
User avatar
NannoB
Treehugger
Treehugger
Posts: 483
Joined: 28 Dec 2009, 10:40
Location: Bennekom
Contact:

greenhorn meldt zich aan

Post by NannoB »

Goedemorgen een ieder.

Meelezen op een interessant forum kan ik redelijk goed, posten is niet helemaal mijn ding. Maar toch wil ik even de moeite doen om mij voor te stellen. Naast een fulltime baan buiten de groen sector ben ik geïnteresseerd in alles wat met bomen te maken heeft. Vroeger was het vooral bomen slopen, maar steeds vaker is het kijken wat de mogelijkheden zijn van een boom. Wat llas je een 20 jaar oude kastanje met een afgebroken tak ziet met daarin wat rot? Omhakken kan iedereen. Netjes afzagen van de stomp zodat er geen water in blijft staan en de boom een kans geven om zichzelf te herstellen heeft wat meer energie gekost. (en geen kachelhout van betekenis opgeleverd). De komende tijd wil ik proberen om mijn kennis en kunde op het gebied van bomen naar een hoger niveau te krijgen. Klimmen ben ik niet bang voor, maar mijn ervaring is rots en niet boom. Veilig zagen en kleinschalig vellen is geen probleem (Inverde heeft mij 4 dagen bezig gehouden voor een kettingzaagintensief training welke module 1 en 2 beslaat) verwerken van snoeiafval lukt ook aardig. Mocht iemand een keer een mooie klus hebben in midden Gelderland waar ik wat kan leren dan hou ik me aanbevolen om een thermoskan koffie te komen brengen en de handen uit de mouwen te steken.

Groeten :!:
User avatar
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2789
Joined: 29 Sep 2007, 10:14
Location: Vorstenbosch (noord brabant)
Contact:

Re: greenhorn meldt zich aan

Post by -WOUTER- »

welkom hier en veel leesplezier op dit forum :D

grtn wouter.
- climb fast, move slow -
Post Reply