Voorstellen

Jezelf voorstellen - en jarig, kind, feest, diploma enz.
Post Reply
Ronaldski
Nieuw
Nieuw
Posts: 4
Joined: 22 Sep 2016, 17:06

Voorstellen

Post by Ronaldski »

Goedemiddag allemaal,

Mijn naam is Ronald. Ik kwam hier af en toe al eens op het forum om wat topics te lezen, maar heb toch besloten me maar eens aan te melden. Ik ben (nog) niet zoals de gemiddelde bezoeker van dit forum, ik heb namelijk weinig tot geen ervaring met professionele boomverzorging. Wel heb ik interesse in het vak. Ik werk momenteel in de bouw maar om ´in het groen´ te werken heeft me altijd erg aangesproken. Wanneer ik concrete stappen zal gaan ondernemen (dwz een eventuele opleiding en cursussen volgen) weet ik nog niet maar dit forum leek me een goede manier om hier alvast wat meer over te weten te komen en me te verdiepen in het vak. Ik zal jullie dus nog niet van veel nuttig advies kunnen voorzien maar hoop wel veel te kunnen opsteken.

Hartelijke groet
Ronald
User avatar
geert7
Treehugger
Treehugger
Posts: 548
Joined: 23 Sep 2014, 19:49
Location: Meppel
Contact:

Re: Voorstellen

Post by geert7 »

Leuk dat je dat laat weten. je hoeft ook geen boomverzorger met alle diploma's op zak te zijn om hier te posten. Minstens zo leuk is om te weten wat je opvalt of wat voor cursus je gaat volgen en waarom.
boom7 - advies - verwijderen - snoeien - stormhout - wij zijn de aap
Ronaldski
Nieuw
Nieuw
Posts: 4
Joined: 22 Sep 2016, 17:06

Re: Voorstellen

Post by Ronaldski »

Bedankt voor je reactie!
Ik bevind me echt nog in de orientatie fase en kan je daardoor nu nog niet zeggen welke cursus(sen) ik ga volgen..