Scooterboefje helpen vangen met Arbor Trolley

Jezelf voorstellen - en jarig, kind, feest, diploma enz.
Post Reply
drammertje
Nieuw
Nieuw
Posts: 1
Joined: 24 Oct 2016, 19:17

Scooterboefje helpen vangen met Arbor Trolley

Post by drammertje »

Heb met me Arbor Trolley, (ding is hier al eerder besproken) geholpen een scooterboefje te vangen.

Was met me collega bomen aan het afbreken, in het ansichtkaartendurpie Darp in Drenthe, zegt collega 'he pliesie is bezig'. Ja en dan heb je me aandacht.

Was niet voor niets want in een wilde niet heel wilde achtervolging kwam een scooterboefje langs ons werkplekkie met daarachter een voertuig van de pliesie.

Maarrr... scooterboefje stopt en keer om. Net als pliesievoertuig. Komen dus weer langs ons. Ik loop naar overkant van de straat om te kijken of ik scooterboefje kan stoppen. Leek me dichtbij niet goed plan wat scooters gaan snel. Zeker van dichtbij.

Verhaal lijkt hier te eindigen maar niet dus. Want weer verderop doet scooteboefje weer de omdraaitruuk.

Geleerd van de vorige keer dat ie langskwam - dit keer geen poging met lege handen. Hadden voor de klus de trolley klaarstaan dus ik met trolley nogmaals proberen scooterboefje te stoppen. Scooterboefje ziet ook dat trolley best een lomp ding is waar je met scoot niet doorheen tuft. Scooterboefje remt beetje en op dat moment tikt andere amateur-boevenvanger scooterboefje aan met auto. Scooterboefje gaat neer maar rent weg. Bos in. Kan, want in Darp is overal bos. Maar pliesie komt na kwartier terug. Scooterboefje heeft nu armbandjes om. 2 stuks, om elke arm 1.
obj_1660.jpg
obj_1660.jpg (72.48 KiB) Viewed 12719 times
obj_1661.jpg
obj_1661.jpg (105.62 KiB) Viewed 12719 times
obj_1672.jpg
obj_1672.jpg (80.28 KiB) Viewed 12719 times
Post Reply