dick ff voorstellen

Jezelf voorstellen - en jarig, kind, feest, diploma enz.
Post Reply
dick
Nieuw
Nieuw
Posts: 12
Joined: 17 Feb 2017, 17:54

dick ff voorstellen

Post by dick »

Hoi allemaal,ik ben dick 43 jaar

Mijn interesse in bomen afbreken speelt al jaren,ben er mee in aanraking gekomen toen ik in Hoenderloo op een camping werkte.
Maar hoe t loopt na een meningsverschil met de eigenaar in de schoonmaak gerold,waar ik 14 jaar later nog steeds als voornamelijk glazenwasser bezig ben.

Ik woon nu in Wijhe al 8jaar en ben eigelijk op zoek naar een andere uitdaging,in ieder geval is t hoge werk een uitdaging :mrgreen:
Alwaar ik me ook best thuisvoel,maar ik heb mn gevoel het meest bij het afbreken van bomen liggen.
Als ik op joeptoep het werk van Danny alias boomrooier bekijk dan kan ik daar echt respect maar ook een tof gevoel bij krijgen hoe mooi t vak is.

Ik ben bezig om te kijken na een klimcurcus te volgen maar of ik er me mn volledige 38uur mee kan moet willen vullen twijfel ik aan.

Of mijn lichaam dit werk tot mn pensioen als ik dat überhaupt bereik al werkende,want ik heb vanaf mm 16e nog nooit licht werk gehad :(

Mn eerste idee is om af en toe net als dat ik nu doe een boom af te breken,hier in de buurt als ook in Hoenderloo waar we nog een chalet hebben op een camping waar ook altijd bomen staan die niet vallen kunnen.

Ik zal vast niet veel posten hier mede dat ik er nog niet echt thuis in ben,maar lees gewoon met plezier mee,gr Dick veldhuis
Post Reply