Even voorstellen

Jezelf voorstellen - en jarig, kind, feest, diploma enz.
Post Reply
Bram Volker
Nieuw
Nieuw
Posts: 7
Joined: 22 Feb 2017, 21:50

Even voorstellen

Post by Bram Volker »

Hoi ik ben Bram, ben zestien jaar oud woon in De Lutte ergens in het mooie twente :D en studeer bos en natuur beheer aan helicon MBO Velp en zit in het 1e jaar. Aanstaand zomer heb ik de klimcursussen 1, 2 en 3 en kijk er al enorm naar uit! Verder heb ik stage gelopen bij een bosbouw bedrijf en heb daar een filmpje van gemaakt: https://m.youtube.com/watch?v=_6IO74i0GW0

Groeten,

Bram
User avatar
geert7
Treehugger
Treehugger
Posts: 548
Joined: 23 Sep 2014, 19:49
Location: Meppel
Contact:

Re: Even voorstellen

Post by geert7 »

Mooi filmwerk. Als je wilt dat je film hoog scoort bij de zoekmachines, dan kan het volgende helpen:

Zorg voor een lange en uitgebreide beschrijving bij je film op Youtube. Dat kan ook na het posten nog. De film kan je niet meer wijzigen, de tekst wel.

Beschrijf bijvoorbeeld wat voor machines je ziet in de film, of welke technieken gebruikt zijn. Weet je bijvoorbeeld wat voor belasting de wielen van de machines zijn voor de bosbodem? Het ziet er allemaal geweldig gecontroleerd uit. Vertel ajb meer over de opgespleten boom @3:01.

Zet het in de tekst bij de film. En blijf zulke films maken.
boom7 - advies - verwijderen - snoeien - stormhout - wij zijn de aap
Bram Volker
Nieuw
Nieuw
Posts: 7
Joined: 22 Feb 2017, 21:50

Re: Even voorstellen

Post by Bram Volker »

Bedankt voor je reactie zal ik zeker doen! En die ongespleten boom spleet dwars door midden toen die viel. Wat een erg gave foto heeft opgeleverd.
Post Reply