Geen NK 2008?

Wedstrijden, wanneer en wie heeft gewonnen (of verloren)

Post Reply
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Geen NK 2008?

Post by treespotter »

Het zal dit jaar toch niet zo zijn dat de NK 2007 de laatste is die met moeite georganiseerd zal gaan worden. Gaat NK 2008 niet door omdat er niet voldoende aanmeldingen zijn voor Juryposten en vrijwilligers zodat het organiserende team zal uitsterven?

Een groot aantal juryleden heeft dit jaar namelijk te kennen gegeven dat dit 'hun laatste jaar' wordt. Het team zit dus te springen om vers bloed....

Het mag echt hoor! Ja, echt waar. Je mag je opgeven als vrijwilliger of jury. Zelfs al heb je al jaren als deelnemer meegedaan aan de wedstrijd die door andere vrijwilligers is georganiseerd.
Zjoske
Miss Vuurpijl
Miss Vuurpijl
Posts: 76
Joined: 12 Feb 2007, 17:42
Location: Overal en nergens

Post by Zjoske »

Maak je geen zorgen Wolter, Je kunt altijd nog meedoen aan de LB 2008.

GRRRR Zjoske
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Dat vind ik erg fijn, maar als er niet voldoende aanmeldingen zijn voor jury en vrijwilligers dan kan ik die toezegging niet aan jou maken voor de NK 2008.
Zjoske
Miss Vuurpijl
Miss Vuurpijl
Posts: 76
Joined: 12 Feb 2007, 17:42
Location: Overal en nergens

Post by Zjoske »

Wolter, Ik heb er even over gedacht maar voor de NK 2008 wil ik best jury zijn. Ik hoop wel dat er dan nog vrouwen mee doen in 2008 :!:

want wat heb je aan de LB als er geen NK meer is om voor te oefenen.

GRRRR Zjoske
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Geweldig Zjoske, maar het gaat mij om de nieuwe aanmeldingen voor 2007. Het is de bedoeling dat de juryleden 'ingewerkt' worden in het eerste jaar dat zij meewerken om dan zo in het volgende jaar volop aan de bak te kunnen.
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

Yep!

Zo heb ik mij op het onderdeel "Footlock" geworpen. Daarmee komt wel mijn "ene jaar LB meedoen, andere jaar NK meedoen" in de war, maar continuiteit is ook belangrijk.
Dus: als niet niet met de wedstrijden mee wilt doen, dan is er genoeg leuk vrijwilligerswerk bij de organisatie van het NK te doen.

Groetjes,

Peter
Zjoske
Miss Vuurpijl
Miss Vuurpijl
Posts: 76
Joined: 12 Feb 2007, 17:42
Location: Overal en nergens

Post by Zjoske »

Lieve Wolter,

Dit jaar moet ik echt meeklimmen. En als het goed is nog enkele dames met mij.
Ik ben natuurlijk niet te beroerd om "achter de schermen" wat mee te helpen maar daar zitten als deelnemer natuurlijk wat beperkingen aan. Ik mag ten slotte niet weten hoe hoog de bel bij de footlock komt te hangen. :roll: En aangezien dat mijn favorite onderdeel is zou ik dan daar ook (in 2008) als jury willen staan.
Het is de bedoeling dat de juryleden 'ingewerkt' worden in het eerste jaar dat zij meewerken om dan zo in het volgende jaar volop aan de bak te kunnen.
Dit houd dan dus in dat je twee jaar achter elkaar niet mee kunt klimmen!(of begrijp ik het nu fout) Dat vind ik toch wat veel gevraagd van mensen. Ik snap dat je aan een van niets wetend jurylid weinig hebt. Dus ben ik er een voorstander van om van de LB ook een jury-oefenwedstrijd te maken.(jury zijn en meeklimmen kan op de LB toch wel; lekker belangrijk)

GRRRRR Zjoske
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Zjoske wrote:Dat vind ik toch wat veel gevraagd van mensen.
Het is jammer dat je niet even iets langer over deze zin hebt nagedacht Zjoske....

Weet je wat ik draai de boel eens om.

Het is inderdaad veel te veel gevraagd van de juryleden. De meesten van hen jureren al 8 (ACHT) jaar voor jullie.
Ik zou bijna zeggen weet je wat? Stik maar in die wedstrijden, ik heb per slot van rekening vorig jaar toch al meegedaan....

Kijk over die zin is goed nagedacht. Er staat namelijk 'BIJNA' in.

Het is een wedstrijd die georganiseerd wordt door een vereniging (ook al denken jullie maar dat het een stelletje uitgerangeerde klimmers zijn die toch niets beters te doen hebben dan JULLIE feestje te organiseren).
Die vereniging is niet iemand die iets regelt, nee dat zijn de leden die met zijn allen iets voor elkaar doen.
Als dat betekend dat de volgende tekst de tekst is waar de deelnemers die al jaaaaren aan de wedstrijd deelnemen zich achter verschuilen.
Zjoske wrote:Dit houd dan dus in dat je twee jaar achter elkaar niet mee kunt klimmen!(of begrijp ik het nu fout) Dat vind ik toch wat veel gevraagd van mensen.
Dan gaat bij mij het licht langzaam uit, zoals dat bij een aantal juryleden al uit is gegaan.
MAAR DIE JURYLEDEN WAARBIJ HET LICHT VORIG JAAR AL UIT IS GEGAAN.......... DIE STAAN TIJDENS DEZE KOMENDE WEDSTRIJD TOCH WEER VOOR JULLIE TE JUREREN. OMDAT ER GEEN VERVANGERS ZIJN DIE ZICH GEHEEL VRIJWILLIG, ZONDER DAT ER OOK MAAR IEMAND IS DIE ZE ER TOE HEEFT AANGEMOEDIGD, AANMELDEN. :oops:

Dat aanmelden als jury was niet voor jou persoonlijk bedoeld Zjoske. Ik ben namelijk erg blij dat jij er voor zorgt dat het dames deelnemersveld het komende jaar de heren weer eens laat zien "hoe het moet".
Zjoske
Miss Vuurpijl
Miss Vuurpijl
Posts: 76
Joined: 12 Feb 2007, 17:42
Location: Overal en nergens

Post by Zjoske »

Hey Wolter,

Als je iets op het forum zet kun je wel verwachten dat mensen dan persoonlijk reageren (en die mensen weten dat zo'n bericht dan niet persoonlijk voor ze bedoeld is). Dat is zo'n beetje ook de bedoeling van zo'n forum. Met nieuwe dingen komen en daar dan op reageren.
Verder vind ik heel veel en denk ik goed over mijn zinnen na. Ik heb ook een eventuele oplossing in mijn tekst gezet. Maar daar hoor ik je dan niet over.
Probleem jury te kort is heel naar en de huidige jury waardeer ik dan ook enorm maar ik vind dat je dus de drempel laag moet houden en het laatste wat je moet doen is iedereen die mee klimt gaan beledigen/afzeiken.

GRRRRRRR Zjoske
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Zjoske wrote: en het laatste wat je moet doen is iedereen die mee klimt gaan beledigen/afzeiken.

GRRRRRRR Zjoske
Oooo maar daar ben ik nog niet eens aan toe gekomen.
Als dat nodig is dan zal ik dat zeker gaan doen.

De lat laag leggen. Bedoel je daar de lat voor de klimmers mee of de lat voor de jury.
Als het dat laatste is dan kan ik het niet met jou eens zijn.
Als er een jurylid zou zijn dat niet goed oplet of de scoreformulieren niet goed invult dan zal de deelnemer die dit aangaat waarschijnlijk gaan flippen (geloof me dat doen ze en het is zeker meerdere keren voorgekomen). Dit heeft een nogal negatief effect op het hele evenement. Het is dan lijkt mij niet zo raar dat de lat voor de jury hoog moet liggen.
Zelfs een onderdeel als footlocken is niet alleen maar een onderdeel waarbij op de stopwatch moet worden gekeken.
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

treespotter wrote:Zelfs een onderdeel als footlocken is niet alleen maar een onderdeel waarbij op de stopwatch moet worden gekeken.
He, gelukkig, "mijn" toekomstige wedstrijd-onderdeel stelt toch nog iets voor...! :D
User avatar
JohnnY
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker
Posts: 201
Joined: 16 Jun 2007, 18:58
Location: Winschoten
Contact:

Post by JohnnY »

nou zjoske der zit nieuw vrouwe bloed aan te komen hoor.. ze wilde dit jaar ook mee doen maar dat ging helaas niet omdat ze met de knie blesure zat maar ik ga der zeker op sleeptouw nemen naar de LB en hopelijk het NK

groetjes Johnny
Groeten Johnny van Vliet

Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.
Post Reply