DVD klimkampioenschappen 2009

Wedstrijden, wanneer en wie heeft gewonnen (of verloren)

Post Reply
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

DVD klimkampioenschappen 2009

Post by Pietje »

Ik heb zojuist de DVD's ontvangen van de klimkampioenschappen 2009. Mooi verzorgde uitvoering: op de voorkant van de doos Tamil in een footlock.
DVD met een uur film van de materiaalkeuring, de bobo's aan het woord, en de onderdelen workclimb (leuke montage van de voorklim door Wolter, inclusief helmcam), thowline, en footlock, rescue, kidsclimb, master. Een apart "hoofdstuk" duurt 13 seconden... :wink:

Deze DVD is gratis, en wordt door Peter van de Net uitgedeeld tijdens themadagen ed. Voor buitenlandse deelnemers wordt de DVD gratis opgestuurd.


En een DVD met veel foto's (helaas weet ik niet precies hoeveel: ik heb op dit moment alleen een oude laptop tot mijn beschikking die geen DVD's eet :roll: , maar op de TV zagen ze er prima uit). Het zijn er ruim 300.

Je kunt de DVD met foto's via email bestellen bij Mattie: mattie@deleeuw-boomverzorging.nl tegen betaling van € 17,50 (incl. verzendkosten) over te maken op 14.07.71.956 t.n.v. M. de Leeuw onder vermelding van DVD met fotos NKB 2009 plus naam en aantal. In de mail graag volledig adres vermelden!

Groetjes,

Peter
Last edited by Pietje on 10 Jan 2010, 10:51, edited 2 times in total.
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: DVD klimkampioenschappen 2009

Post by treespotter »

O ja, ik ben dat mailtje helemaal vergeten. Snel toch maar een gaan bestellen om te kijken hoe ik door die boom stuntel :lol:
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: DVD klimkampioenschappen 2009

Post by Pietje »

Ach, gezien je leeftijd :wink: doe je het nog best aardig...! :lol:
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: DVD klimkampioenschappen 2009

Post by treespotter »

Mmmmm... Tsja wat zal ik zeggen... Ik was in ieder geval niet de winnaar van de dag :lol:
De Leeuw
Nieuw
Nieuw
Posts: 11
Joined: 14 Mar 2009, 18:20

Re: DVD klimkampioenschappen 2009

Post by De Leeuw »

Beste Mensen,


Even voor de duidelijkheid,er is een mail verstuurt. Waar in het volgende staat!
Iedereen In het buitenland krijgt de film opgestuurd. En woon je in NL dan kun je de film t.z.t bij en themadag ophalen. Dit word door Peter van de Net geregeld! (Deze is gratis.)
Ik regel alleen de dvd met de ruim 300 foto’s. Deze kun je los bestellen. Dit doe ik privé regelen dus er zit geen rekening bij. Deze word in wezen los verstuurd.

Gr Mattie
KIMME
Treehugger
Treehugger
Posts: 727
Joined: 12 May 2006, 18:56
Location: Diest
Contact:

Re: DVD klimkampioenschappen 2009

Post by KIMME »

Pietje wrote:Mooi verzorgde uitvoering: op de voorkant van de doos Tamil in een footlock.
Dat wordt blijkbaar standaard... Op de kaft van 't boek van de NK 2008 staat ie ook al!...
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
Post Reply