NK Bosarbeidwedstrijden

Wedstrijden, wanneer en wie heeft gewonnen (of verloren)

Post Reply
User avatar
Kristian E
Nieuw
Nieuw
Posts: 27
Joined: 30 Mar 2010, 00:26
Location: Almelo

NK Bosarbeidwedstrijden

Post by Kristian E »

Hallo allemaal,

Ik zal mezelf eerst even voorstellen. Ik ben Kristian Ebbers, student bos en natuurbeheer, Helicon velp, mbo 4 en een beginnend boomverzorger. Als hobby doe ik mee aan wedstrijdzagen via het zaagteam van school (4sTreeTeam).

Het is al weer een tijdje geleden, maar op 22 oktober 2009 (dacht ik) was het NK bosarbeidwedstrijden van het SNB. Ik ben wel heel benieuwd of er nog foto's zijn gemaakt, en waar deze te vinden zijn. Ik heb daar nog niets van vernomen namelijk (ook niet op de site).

Ik hoor het wel.
Waar gezaagd wordt, vallen snippers
User avatar
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2789
Joined: 29 Sep 2007, 10:14
Location: Vorstenbosch (noord brabant)
Contact:

Re: NK Bosarbeidwedstrijden

Post by -WOUTER- »

He die kristian, je bent hier niet bij het forum voor bosarbeiders aanbeland maar op een forum van fanatieke boomverzorgers en wij houden ons voornamelijk bezig met klimwerk en als we foto's van wedstrijden hebben is dat van boomklimwedstrijden.....

dus helaas denk niet dat er veel klimmers foto's van de NK bosarbeiderswedstrijden hebben :wink:

grtn wouter
- climb fast, move slow -
User avatar
Kristian E
Nieuw
Nieuw
Posts: 27
Joined: 30 Mar 2010, 00:26
Location: Almelo

Re: NK Bosarbeidwedstrijden

Post by Kristian E »

haha kon het altijd proberen. Wie weet loopt er ook zo'n gek rond, net als ik ;)

Bedankt in ieder geval
Waar gezaagd wordt, vallen snippers
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: NK Bosarbeidwedstrijden

Post by Pietje »

Er lopen hier genoeg gekken rond hoor! Maar misschien net niet zoals jij :D
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
Post Reply