Vrijwilligers gevraagd

Wedstrijden, wanneer en wie heeft gewonnen (of verloren)

Post Reply
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Vrijwilligers gevraagd

Post by Pietje »

De klimwedstrijden worden dit jaar op 21 en 22 mei gehouden, in Sittard (Limburg, naast Belgie :wink: ). Vanwege de iets andere opzet (alle voorrondes op vrijdag, de master op zaterdag) zijn er iets meer vrijwilligers nodig. Vandaar mijn oproep:

Voor het onderdeel Footlock ben ik nog op zoek naar 2 vrijwilligers die op vrijdag willen meehelpen:
1x tijdswaarnemer die samen met twee andere tijdwaarnemers de nieuwe recordtijden gaan noteren
1x zekeraar, iemand die met een grigri de klimmers back up-ed bij het footlocken en het afdalen.

Mensen die wel mee willen helpen, maar niet met het onderdeel Footlock ( :lol: ) kunnen zich natuurlijk ook opgeven! Voor meer informatie:
http://www.kpb-isa.nl/index.php?page_item=20

Groetjes,

Peter
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2789
Joined: 29 Sep 2007, 10:14
Location: Vorstenbosch (noord brabant)
Contact:

Re: Vrijwilligers gevraagd

Post by -WOUTER- »

:wink:

zie je daar
- climb fast, move slow -
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Vrijwilligers gevraagd

Post by treespotter »

-WOUTER- wrote::wink:

zie je daar
Huh Wouter? Jij reageert op een oproep voor vrijwilligers. Hang jij voor dit jaar je wedstrijdbroekie in de wilgen en ga jij jureren/vrijwilligeren?
User avatar
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2789
Joined: 29 Sep 2007, 10:14
Location: Vorstenbosch (noord brabant)
Contact:

Re: Vrijwilligers gevraagd

Post by -WOUTER- »

Mijn wedstrijdbroek wat NK betreft hangt al wat langer in de Wilgen :lol: :lol:
LB doe ik wel lekker mee, maar sinds de regel dat je je verplicht om als je aan de masters mee wil doen - en dus kans wil maken om NL kmapioen te worden - je verplicht wordt om naar het WK te gaan is voor mij de kous af.

Ik vind het een k..t regel die er wellicht is gekomen nadat er (door mezelf als eerste) WK reisjes werden verdeeld :wink:

Vind het wel eens tijd om me dan als vrijwilliger aan te melden, dan zie ik die kant van het NK ook eens. En ik heb begrepen dat je als vrijwilliger nog niet verplicht wordt uitgezonden naar WK :lol: :lol: :lol:

Heb me trouwens algemeen als vrijwilliger opgenomen - niet zozeer om de timer van Pietje vast te houden :mrgreen: Maar als dat zou moeten vind ik dat eigenlijk ook wel tof :wink:

Footlock onderdeel is altijd een van mijn favorieten geweest :D

grtn wouter
- climb fast, move slow -
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Re: Vrijwilligers gevraagd

Post by Tamil »

Wouter , laat mij dan even jou timer of grigri vast houden als jij een idioot snelle demo gaat geven!

Kan je toch nog even laten zien wat je kan :wink:

Zoizo is het helpen als deelnemer waar nodig een goede optie om het vrijwilligers tekort aan te vullen!

Ik stel voor dat van elke groep de gene die het onderdeel heeft gedaan in de ring stapt de volgende te zekeren! Dit scheelt al 2 vrijwilligers
Voor de Footlock en de Speedclimb.

Boven in de boom bij de Workklimb kan ook gewoon een porto hangen waar dan contact met de juri beneden mee is! En dat slokje water mag de klimmer dan klaar hangen voor de volgende! Klimlijnen kunnen van beneden op de juiste manier worden doorgehaald! Bij de Engelse wedstrijden hangt niet eens een porto, en mag je je gewoon klaar maken voor de fluit van beneden gaat!

Maar dan als nog veel vrijwilligers nodig! dus geef je snel op door een mailtje te sturen naar nkb@kpb-isa.nl
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Vrijwilligers gevraagd

Post by treespotter »

Tamil wrote:Zoizo is het helpen als deelnemer waar nodig een goede optie om het vrijwilligers tekort aan te vullen!
Ik denk niet dat dat echt het probleem is Tamil. Het is geweldig dat de deelnemers meehelpen met het opzetten van de wedstrijd. Throwline, footlock en het uitzetten van het wedstrijdterrein zijn met vele handen licht werk. Maar de crux zit hem in het feit dat er tijdens de wedstrijd zelf gemiddeld 7 juryleden/vrijwilligers per onderdeel nodig zijn en dat er voor de score en andere algemene zaken ook nog eens een man of 8 op de been zijn. Dat zijn dan tijdens de wedstrijd ongeveer, pak hem beet een dikke 40 juryleden en vrijwilligers. Dat zijn er dus waarschijnlijk meer dan deelnemers. O ja en dan heb ik nog niet eens die hele Treehugsdelegatie meegerekend.
User avatar
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2789
Joined: 29 Sep 2007, 10:14
Location: Vorstenbosch (noord brabant)
Contact:

Re: Vrijwilligers gevraagd

Post by -WOUTER- »

Op de LB lopen er in ieder geval veel meer deelnemers rond aan het lijstje te zien. :wink:
- climb fast, move slow -
gabbel
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker
Posts: 157
Joined: 11 Jul 2008, 20:44

Re: Vrijwilligers gevraagd

Post by gabbel »

he piet

sittard ligt toch dichter aan de grens van duitsland dan aan die van belgie??? :wink:
als ik dat bovenste blaadje nou eens was, wat een uitzicht had ik dan
Post Reply