wolters lineboss?

Wedstrijden, wanneer en wie heeft gewonnen (of verloren)

Post Reply
kluit
" Kiwi Treehugger "
" Kiwi Treehugger "
Posts: 144
Joined: 17 May 2006, 21:20
Location: nz

wolters lineboss?

Post by kluit »

Hallo wolter!

Ik neem aan dat je de lineboss sinds enige tijd in je bezit hebt.
en dat je er vast wel een boompje of twee me geklommen hebt?
Of ligt ie nu tussen de ratelwig en de lockjack? :lol:
Fotootje!?

wel wnnen hoor trouwens om niet meer nieuw te zijn :wink:
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: wolters lineboss?

Post by treespotter »

Nee kluitje, volgens mij heb jij e.e.a. gemist.

Ik heb de Lineboss besteld en €360,00 (ik weet het niet meer precies) plus de door hun gevraagde $10 verzendkosten betaald. Hierna zou de Lineboss aan mij toegestuurd worden. Nadat ik bijna een maand niets van de firma had gehoord ben ik gaan mailen. Na 2 mailtjes kreeg ik te horen dat de verzendkosten $80.00 zijn en dat ik dus nog $70,00 moet betalen.
Aangezien wij een overeenkomst hadden voor tien dollar verzendkosten en dat deze overeenkomst door hun was bevestigd was ik van mening dat het product door hun voor het afgesproken bedrag geleverd zou moeten worden.
Maar omdat jullie niet zo te spreken waren over het volume en gewicht en ik eigenlijk achteraf niet over de prijs, heb ik hun de optie gegeven 1. verzenden voor de overeengekomen prijs of 2. de koop ontbinden.
Per ommegaande kreeg ik van PayPal te horen dat het totale bedrag zou worden teruggestort. :roll:

Dus... Hij ligt niet tussen de ratelwig en lockjack.
Afgelopen weekeind met Chris gesproken (hij was samen met Mark uitgenodigd door Patsy om op de Veteranenklim een demo te geven). Hij had er één in de tas zitten, maar ik heb niet de moeite genomen om hem te bekijken.
kluit
" Kiwi Treehugger "
" Kiwi Treehugger "
Posts: 144
Joined: 17 May 2006, 21:20
Location: nz

Re: wolters lineboss?

Post by kluit »

he, jammer.

had stiekum toch gewild dat je me ongelijk gaf wat de lineboss betrefd.
maar kan je geen ongelijk geven.

heej, wat spullekes betrefd, waar blijkft die pinto nou!?
User avatar
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2789
Joined: 29 Sep 2007, 10:14
Location: Vorstenbosch (noord brabant)
Contact:

Re: wolters lineboss?

Post by -WOUTER- »

'k zit er ook al op te wachten menno.......en dat duurt me toch lang dat wachten.
in de tussentijd maar lekker met al die andere katrollen aan 't klimmen geslagen.

grtn wouter
- climb fast, move slow -
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: wolters lineboss?

Post by treespotter »

Die Pinto gaat volgens mij nog een maandje duren, maar ik heb hem gezien en kunnen be :roll: voelen. Als dat ding gebruikt gaat worden in een FS dan gaan er weer ouderwets ongelukken gebeuren. Niet omdat het een gevaarlijk apparaat is, maar het is niet echt een klein en licht dingetje. En wanneer dat naar beneden komt zeilen dan moet je uit volle borst INCOMING roepen.
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: wolters lineboss?

Post by Pietje »

Hij is groot genoeg om met een parachute uit te rusten...

Maar goed, RVS pulleys zijn ook aardige projectielen! Ik durf mijn "Duck" met Art niet in de buurt van stenen (bestrating, grafstenen etc) te gebruiken, dan maar een "ouderwetse" :?
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
Post Reply