Uitslag van de resultaten LB-Klimwedstrijden 2011

Wedstrijden, wanneer en wie heeft gewonnen (of verloren)

KIMME
Treehugger
Treehugger
Posts: 727
Joined: 12 May 2006, 18:56
Location: Diest
Contact:

Re: Uitslag van de resultaten LB-Klimwedstrijden 2011

Post by KIMME »

snelste tijd was dacht ik 14 en iets... of was het 16 en iets?
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: Uitslag van de resultaten LB-Klimwedstrijden 2011

Post by Pietje »

dennis wrote:waren er zoveel snelere :mrgreen:
Helemaal niet gek van je, die 38 seconden... Maar ik vermoed dat er iemand sneller dan 18 seconden was :lol:
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
markadventureparc
Nieuw
Nieuw
Posts: 12
Joined: 16 Jun 2009, 09:27

Re: Uitslag van de resultaten LB-Klimwedstrijden 2011

Post by markadventureparc »

Hallo boomverzorgers en Boomverzagers!

Zoals beloofd een stukje van nummer 13 op het Forum over hoe ik het vond om voor de eerste keer mee te doen met de LB.

Nou, te gek!
Zeg dat wel. Super was het weer om bij de LB te zijn, we hebben ons UITSTEEEKEND vermaakt.
Zonder bedoeling belande ik dus ook nog in de wedstrijd. Tamil had onthouden dat ik vorig jaar na 5 keer komen kijken had beloofd dat ik de volgende keer zou meedoen. (was een geintje). Ik ben maar een eenvoudige avonturier en houdt stiekum ook van kayaken, fietsen, skaten, avonturenparkje runnen met een beetje spelletjes doen en mbv toproopje over evenwichtsbalkje lopen enzo, toch ook wat prussikpunniken en met de vliegende eekhoorn spelen. Af en toe met wat boomverzorgers van onze 13 meter hoge houten toren afspringen, maar een workclimb had ik dus nog nooit gedaan.

Tamil kwam met zijn gezellige praatje al snel bij de speedclimb kijken waar ik nog als bezoeker me zat voor te bereiden op een lang en vooral ontspannen weekendje, maar voor ik het wist had ik ja gezegd om mee te doen, zodat er 51 deelnemers zouden zijn en dus in ieder geval 1 meer dan bij de NK. LB ja!

Dankzij alle hulp en uitleg en een flinke dosis beginnersgeluk kwam ik heelhuids door allerlei onderdelen heen. Het was nu al de leerzaamste dag van dit jaar. Ik moest onderweg van alles lenen, maar het werkte! Natuurlijk ook omdat de geleende spullen van de toppertjes afkwamen, dus die materialen zochten in de actie hun eigen weg.

Ondertussen gezellig weer veel nieuwe gezichten leren kennen en oude gezichten ontdekt waar plots baby's of peuters bij rondhingen. Start a family plant a tree! Leuk was het om Ludo te vinden, waar ik notabene de middelbare school mee heb beleefd als klasgenoot, hoe gek kan het gaan!
Na 4 onderdelen stond ik op plek 10, ik dacht dat het een grapje was. Toen wist ik al dat ik 13 zou worden (ik kan koffiedik kijken). Laurens stond na 4 onderdelen op 13, dus we hebben plekje gewisseld.

Vooral ook weer met respect mijn petje af voor de mannen van Treehugs, die met hun aanpak het feest compleet weten te maken. Naast de relaxte organisatie - met 50 vrijwilligers ! - vooral het giga applaus voor de nummer 51 (ipv beginnen met de top 10 of zo) en dan rustig omhoog werken, iedereen even in de schijnwerper, waarbij de winnaar natuuurlijk de grote fles champagne over iedereen heen kan spuiten. Klasse! Het heeft voor mij een hoog olympisch gehalte van sportiviteit, waardering en dat soort dingen waar je alleen maar blij van wordt. Samen met al die vrijwilligers, de non-discussies over nix, alleen maar voor de gein, een groot plezier voor mens en dier (dat was alleen om te rijmen).

Over discussies gesproken.....
(Nootje: Tarzan, ga zo door! Ik werd weer erg geïnspireerd door jullie aanwezigheid, ook al hoor ik hier en daar wel eens een 'beschaafd mens' discusseren over jouw 'gebrul', met Annemiek heb je medegezorgd voor vrouwelijke deelname, je neemt jonge honden mee, je bent een van de weinigen die ik ken die zo eerlijk en scrupuloos tevoorschijn komen, hoe je jouw team begeleid, zonder blad voor je mond en wat mij betreft, lekker confronterend en eeeerrug amuserend. Je heet niet voor niets 'Tarzan'.)

De kettingzaag is natuurlijk geweldig! Ook de manier van die prijs weggeven, aan nr 13, zoeken jullie het maar uit. Nou, dat geluk had ik dus. Prachtig dat Husqvarna bereid was dit te doen. Ik weet niet hoe Treehugs dat voor mekaar heb gekregen, maar petje af voor Husq en Tree!

Ik heb natuurlijk geen idee wat je met zo'n ding kan, behalve dat ik nu ook een boomverzager zou kunnen spelen? Samen met de XXXXL antikettingzaagbroek en het XS EHBO pakketje heb ik dus een mooie prijs mee naar huis genomen. Als ik de zaag heb, dan wil ik graag onder strikte begeleiding van een doordewolgeverfde boomverzager een dagje op het Adventureparc in Amsterdam wat ervaring met dat apparaat opdoen en hem dan als 2-handsje te koop aanbieden. Het zou leuk zijn voor Husq als er echt mee gewerkt zal gaan worden en zij wat te horen krijgen over hoe goed dit nieuwe model wel niet is, toch?

Ik zoek dus een boomverzager (Bouke?Laurens?Alex?Frans?) in de buurt van AMS om samen een dood boompje mee op te zetten. Misschien aardig om er gelijk een big swing middag van te maken met een BBQ erbij voor de geinteresseerde familtreehuggers op het Adventureparc?

Al met al weer een prachtervaring, hier zit een dankbare avonturier, life's a gift!
Mark JaKobs
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Uitslag van de resultaten LB-Klimwedstrijden 2011

Post by treespotter »

Mooi gezegd Mark. Leuk om te horen dat jij net als al die boomknuffelaars genoten hebt van de LB.
jef
Treehugger
Treehugger
Posts: 480
Joined: 10 Nov 2008, 22:55
Location: Kasterlee Belgie

Re: Uitslag van de resultaten LB-Klimwedstrijden 2011

Post by jef »

Peterke wrote:Ik denk dat die negatieve punten enkel voor de deelnemers waren die de jury , of de auto van Tamil bestookten met werpzakjes :mrgreen: :mrgreen:


sorry Tamil... :oops:


(maar de stukken weren nog heel :wink: )
Post Reply