LB games late summer edition?

Wedstrijden, wanneer en wie heeft gewonnen (of verloren)

Post Reply
User avatar
Steven
Moderator
Moderator
Posts: 1615
Joined: 13 Nov 2007, 16:47
Location: den haag
Contact:

Post by Steven »

lijkt me een goed idee!
ik wil wel helpen in het opbouwen organisatie is niks voor mij!
ditkeer heb ik hopenlijk wel tijd!
als je info hebt kan je mailen!
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
Administrator

Post by Administrator »

LB = Alex en Tamil inderdaad
User avatar
Alexander
Moderator
Moderator
Posts: 464
Joined: 26 Apr 2006, 18:27
Location: Haarlem
Contact:

Post by Alexander »

Als er genoeg intresse is onder de TreeHuggers, lijkt het mij geen probleem.
User avatar
Thijs
Moderator
Moderator
Posts: 751
Joined: 24 Apr 2006, 23:07
Location: Hoogeveen
Contact:

Post by Thijs »

lijkt me een prima plan! kan ik de footlock lijn weer uit het vet halen :D
Vallen doet geen zeer!! Neerkomen.
KIMME
Treehugger
Treehugger
Posts: 727
Joined: 12 May 2006, 18:56
Location: Diest
Contact:

Post by KIMME »

strak plan!!! sign me up....
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
User avatar
Harrie
Treehugger
Treehugger
Posts: 518
Joined: 29 Mar 2007, 21:48
Location: Aalst-Waalre

Post by Harrie »

Dagje klimmen is altijd leuk, ik heb wel interesse.

Gr. Harrie
KIMME
Treehugger
Treehugger
Posts: 727
Joined: 12 May 2006, 18:56
Location: Diest
Contact:

Post by KIMME »

Thijs wrote:lijkt me een prima plan! kan ik de footlock lijn weer uit het vet halen :D
je bedoelt dat je dan jouw vet weer aan de footlocklijn kan ophijsen??

LOOOOL

Meerdere dagen zijn voor mij trouwens ook geen probleem...
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Hou het vrijblijvend Sandra. Zorg ervoor dat je jezelf niet te veel organisatie op je hals haalt.
Maar, misschien is het wel leuk om bij deze wedstrijd voor alle 'winnaars' prijzen te hebben.
KIMME
Treehugger
Treehugger
Posts: 727
Joined: 12 May 2006, 18:56
Location: Diest
Contact:

Post by KIMME »

Iedere deelnemer krijgt een prijs op de LB wedstrijden....
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

KIMME wrote:Iedere deelnemer krijgt een prijs op de LB wedstrijden....
Ja dat bedoel ik Kimme. Op de LB wel ja. Daar regelen Alex en Tamil toch iedere keer weer geweldige prijzen.
Voor mij concreet betekent dat, dat ik ieder winteravond/-morgen weer gelukkig ben met het mooie hoofdlampje van Safetygreen om mijn bus in of uit te laden.
KIMME
Treehugger
Treehugger
Posts: 727
Joined: 12 May 2006, 18:56
Location: Diest
Contact:

Post by KIMME »

hmmm als ik het me goed kan herinneren hebben alle deelnemers van het NK nu droge voeten in de sneeuw en in hoog gras dankzij de overtreklaarzen van ergo of zoiets? En zeg niet dat dat prullen zijn want die van mij werken echt prima hoor, maar ik heb ze moeten kopen...
Dat is toch minstens evenwaardig wolter? Is dat geen mooie attentie dan? En als ik me niet vergis heeft de sponsor dat 36 x 85 euro gekost? mooi geregeld toch?
Natuurlijk geven die geen licht op winteravonden en morgenden, maar wel droge voeten om je lijk de footlocklijn op te sjouwen.... Ik vind dat, ondanks een paar esthetische foutjes die iedere organisatie heeft en mee te maken krijgt, ze het goed hebben gedaan. Ik heb van kortbij gezien hoeveel werk er in dat spul gekropen is. Ik WEET natuurlijk niks, maar ik heb er wel respect voor hoor....
Misschien dat degenen die het volgend jaar zullen moeten doen het beter kunnen, want dankzij de kritiek van degenen die niks hebben gedaan hebben sandra en niels er alvast de brui aan gegeven... Of Lars het nog zal willen doen is nog maar de vraag, want die heeft blijkbaar ook het één en ander meegemaakt. Wie blijft er dus nog over van de organisatie? Niks, nada, nul, zero, squat, diddlidoo,.... Dus iemand zal dringend moeten gaan beginnen recruteren voor volgend jaar of er IS helemaal geen kampioenschap.... En als ik moet kiezen tussen dit en NIKS, geef mij dan maar die van dit jaar hoor....
Ik heb ook geholpen met vanalles en vond het superleuk, en dan heb ik het over met een brede glimlach op m'n gezicht zes uur aan een stuk zitten stof happen in de plataan van de work-climb... Toch vond ik het een erg leuke ervaring....
Om het met andere woorden te zeggen: HIJ DIE GEEN FOUTEN MAAKT, WERPE DE EERSTE STEEN...
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
User avatar
Thijs
Moderator
Moderator
Posts: 751
Joined: 24 Apr 2006, 23:07
Location: Hoogeveen
Contact:

Post by Thijs »

offtopic...
Vallen doet geen zeer!! Neerkomen.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

KIMME wrote:hmmm als ik het me goed kan herinneren hebben alle deelnemers van het NK nu droge voeten in de sneeuw en in hoog gras dankzij de overtreklaarzen van ergo of zoiets? En zeg niet dat dat prullen zijn want die van mij werken echt prima hoor, maar ik heb ze moeten kopen...
Dat is toch minstens evenwaardig wolter? Is dat geen mooie attentie dan? En als ik me niet vergis heeft de sponsor dat 36 x 85 euro gekost? mooi geregeld toch?
Ere wie ere toekomt Kimme en verbeter mij als het niet zo is.
Wanneer is dat geregeld door de wedstrijdorganisatie als zijnde attenties voor de deelnemers?
Als ik het goed begrepen heb dan is dit ter plaatse aangeboden door het bedrijf dat die mooie overschoenen heeft aangeleverd.

De afgelopen week ben ik een paar keer thuisgekomen met natte schoenen, waardoor ik dacht 'had ik ook maar meegedaan met de wedstrijd' :D.
KIMME
Treehugger
Treehugger
Posts: 727
Joined: 12 May 2006, 18:56
Location: Diest
Contact:

Post by KIMME »

de sponsoring van de overschoenen was zes weken voor het NK geregeld, ze moesten enkel nog de schoenmaat hebben op de dag zelf...

en inderdaad... dit is geweldig offtopic... Misschien kunnen de admins even deze thread verplaatsen en hem "NK aftermath battle" noemen
Begrijp me nie verkeerd, ik bekijk het enkel via de feiten. Ja idd er zijn fouten gebeurd die misschien te vermijden waren en er waren misschien een aantal onduidelijkheden...
Maar achteraf met scherp schieten is heel simpel als iemand anders de doelen wel heel kortbij heeft moeten plaatsen.

Misschien heeft dit tot resultaat dat er bij volgende edities een heel strikte geheimhouding zal gevoerd worden aangaande beslissingen, want enkel door open te zijn in dit soort dingen kan men je er een jaar later nog op afschieten....
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

Wolter, het maakt toch helemaal niet uit wanneer er iets geregeld is? Een paar jaar geleden kreeg ik een biologisch afbreekbare verf-spuitbus om bomen te markeren (Venray). Nou, die bus staat biologisch af te breken in de schuur. Ruilen voor een paar overschoenen?

En nu verder gaan op het nieuwe topic: http://www.treehugs.nl/forum/viewtopic.php?t=609
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

KIMME wrote:Ja idd er zijn fouten gebeurd die misschien te vermijden waren en er waren misschien een aantal onduidelijkheden...
Maar achteraf met scherp schieten is heel simpel als iemand anders de doelen wel heel kortbij heeft moeten plaatsen.

Misschien heeft dit tot resultaat dat er bij volgende edities een heel strikte geheimhouding zal gevoerd worden aangaande beslissingen, want enkel door open te zijn in dit soort dingen kan men je er een jaar later nog op afschieten....
????

Volgens mij had ik het over prijzen voor iedereen en dat Silversan niet te veel organisatorische rompslomp op haar hals moet halen.
In voorgaande jaren kregen tijdens de NK alle nummers 1, 2 en 3 van een onderdeel een prijs. Ik heb van veel deelnemers aan de NK gehoord dat de prijsuitreiking erg karig was. Ga nou off topic niet nog verder off topic :wink:
Een extra klim-/collega ontmoetdag lijkt mij altijd goed dus zondag 21 september staat alvast in mijn agenda.

O ja, en op 16 augustus zijn in Laage Vuursche de Houthakkersfeesten waar wij weer zijn uitgenodigd om een gezellige klimdag/kinderklim te organiseren. Ik denk alleen dat de mooie kabelbaan van vorig jaar er daar niet in zit. Mijn lijntje is kapot en ik kon geen nieuwe meer kopen :cry: De handelaar waar ik de vorige lijn had gekocht handelt niet meer in die lijnen.
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

treespotter wrote:Mijn lijntje is kapot en ik kon geen nieuwe meer kopen :cry:
Was dat omdat Willy er met zijn Unimog aan getrokken heeft? Dan moeten er nog een aantal meters wel in orde zijn...
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Hier ga ik niet op in anders ben ik weer de gefrustreerde treehugger.
En wat betreft die prijzen tijdens de wedstrijd...
Ik denk niet dat ik de gefrustreerde treehugger ben die over de prijzen begon. Je kan mij alleen beschuldigen van het uiten van frustraties van deelnemers aan de wedstrijd.
Don't shoot the messengerImage
KIMME
Treehugger
Treehugger
Posts: 727
Joined: 12 May 2006, 18:56
Location: Diest
Contact:

Post by KIMME »

Ik heb een speciale tokkelbaankabel van 60 meter. Misschien voldoet die? Het is exact dezelfde kabel die hier bij het leger word gebruikt en door het leger werd ontwikkeld. De laatste tokkelbaan die ik er mee heb opgebouwd verliep prima, maar ik zou es een grote biner moeten vinden met een ingebouwde katrol. Het touw is wel 18 of 20 mm dik dus als er iemand daar een katrol voor heeft is dat ook wel goed.
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Die lijn is echt te dik. Hiervoor heb ik wel een katrol maar die is van de categorie lomp en onbehouwe.
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de Imagejacht op een goede lijn is geopend.
KIMME
Treehugger
Treehugger
Posts: 727
Joined: 12 May 2006, 18:56
Location: Diest
Contact:

Post by KIMME »

Ja die kabel is inderdaad lomp en onhandig, toch heb ik em er al een paar keer voor gebruikt. Maar ok, bekijk het als een last resort oplossing eventueel.
Wat voor een lijn had jij dan wolter? kevlar? dyneema?
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
C3.14
Nieuw
Nieuw
Posts: 1
Joined: 01 Jul 2008, 22:31
Location: Voorburg
Contact:

Post by C3.14 »

Lijkt me leuk. Als er nog hulp nodig is bij de organisatie, hoewel ik het druk heb met verbouwen/verhuizen, stel ik me beschikbaar.

Sebas
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

klimwedstrijdje

Post by Tamil »

Om er echt een LB wedstrijd aan te verbinden lijkt ons niet helemaal handig, gezien Alex in haarlem woont en ik in Culemborg. komen we niet zo gek vaak in Rotterdam. meestal komt zo'n hobbyklimdag van een boomverzorger uit de buurt en komen de anderen uit het land hem of haar helpen op de dag van de klimdag, dat zal ook voor de meeste geen probleem zijn. Maar we missen nu even de initiatief nemer uit de buurt.

Verder willen wij alle bijdrage leveren in vorm van reclame, materiaal, etc

Maar er moet even een persoon uit Rotterdam of omstreken het voortouw nemen.
User avatar
Steven
Moderator
Moderator
Posts: 1615
Joined: 13 Nov 2007, 16:47
Location: den haag
Contact:

Post by Steven »

C3.14 wrote:Lijkt me leuk. Als er nog hulp nodig is bij de organisatie, hoewel ik het druk heb met verbouwen/verhuizen, stel ik me beschikbaar.

Sebas
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
Post Reply