Prijsjes bij de wedstijden

Wedstrijden, wanneer en wie heeft gewonnen (of verloren)

Post Reply
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Prijsjes bij de wedstijden

Post by Pietje »

Wanwege enige frustratie bij tenminste één Treehugger over de prijsjes voor de deelnemers van wedstrijden:
treespotter wrote:
KIMME wrote:Iedere deelnemer krijgt een prijs op de LB wedstrijden....
Ja dat bedoel ik Kimme. Op de LB wel ja. Daar regelen Alex en Tamil toch iedere keer weer geweldige prijzen.
Voor mij concreet betekent dat, dat ik ieder winteravond/-morgen weer gelukkig ben met het mooie hoofdlampje van Safetygreen om mijn bus in of uit te laden.
Hmm. Hier begint iemand een beetje te prikken naar de afgelopen kampioenschappen, maar mij is niet helemaal duidelijk wat hij bedoeld met "op de LB wel, ja". Tot nu toe is er op elke wedstrijd elke deelnemer met iets naar huis gegaan. En de winnaars van de diverse voorrondes werden koud noch warm van al die touwen: het zijn toch steeds dezelfde klimmers... 8)
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
gabbel
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker
Posts: 157
Joined: 11 Jul 2008, 20:44

Post by gabbel »

dan zullen we de vrouwen maar achterwege laten denk ik.
tarzan
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 142
Joined: 15 May 2006, 18:33
Location: amstelveen
Contact:

Post by tarzan »

Dat komt vooral omdat SAFETY GREEN zo tof is deze prijsjes ter beschikking te stellen en POEL liever een paar grote prijzen aan de winnars geeft!

Edward en EVERT (eigenaren safety green) bedankt ik vind het super dat wij van jullie altijd prijzen krijgen op de LB

FRans
groet van Tarzan
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

Hey Gaby!

Zit je iets dwars of zo?

8)
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
gabbel
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker
Posts: 157
Joined: 11 Jul 2008, 20:44

Post by gabbel »

nee integendeel

ik heb het allemaal goed gekregen bij de europese in italie
niet allen een mooie lokatie maar ook een hele fijne sfeer onder iedereen.
en je merkt daar hellemaal niets van de organisatie die ontzettend druk bezig is/was.
de nederlandse waren geslaagd maar de europese waren toch beter.
sorry jongens.
KIMME
Treehugger
Treehugger
Posts: 727
Joined: 12 May 2006, 18:56
Location: Diest
Contact:

Post by KIMME »

tarzan wrote:Dat komt vooral omdat SAFETY GREEN zo tof is deze prijsjes ter beschikking te stellen en POEL liever een paar grote prijzen aan de winnars geeft!

Edward en EVERT (eigenaren safety green) bedankt ik vind het super dat wij van jullie altijd prijzen krijgen op de LB

FRans
Dan zijn ed en evert volgend jaar misschien kandidaat om het NK te organiseren, zoals lars dat dit jaar ook voor een groot deel voor zijn rekening heeft genomen.
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
gabbel
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker
Posts: 157
Joined: 11 Jul 2008, 20:44

Post by gabbel »

klimme

lars heeft dat dit jaar niet kwa prijzen voor zijn rekening genomen maar is een deel van de klimcomissie.
en zover ik weet worden de bedrijven altijd gevraagd voor de wedstrijden of ze mee willen doen met het sponseren van prijzen.
het zou zo maar eens kunnen dat dat dit jaar niet is gevraagt.
maar zijn prijzen dan zo belangrijk?
het doel van de wedstrijden is toch eigenlijk dat we lol hebben met zijn allen en dat men onderling nieuwe dingen van elkaar kan leren?
corrigeer me maar wanneer ik het fout heb hor.
KIMME
Treehugger
Treehugger
Posts: 727
Joined: 12 May 2006, 18:56
Location: Diest
Contact:

Post by KIMME »

Zo is het gaby, het leuke eraan is de lol die je hebt...De rest is allemaal extra maar bij lange niet noodzakelijk.
Prijsjes zijn idd leuk, maar het is geen must... Ik ken trouwens niet al te veel kampioenschappen waar aan iedere deelnemer wordt gedacht. Maar de boomverzorgingswereld is IMO dan ook geen clubje, het is een soort van tribe...
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
Post Reply