Houthakkersfeest

Wedstrijden, wanneer en wie heeft gewonnen (of verloren)

Post Reply
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Houthakkersfeest

Post by treespotter »

Ja jongens, voor mij zit de vakantie er weer op. Twee weken Zweden aan een meer in een vakantiehuisje van de familie is toch wel heeeeeel erg erg (not).
Ik heb genoten en het was voor mij toch echt de lekkerste vakantie sinds jaren. Maar ja, ik ben weer thuis en heb mij door de stapel post geworsteld en wat trof ik daar? Ja ja, de parkeerkaarten, consumptie-, lunch en BBQbonnen van de Houthakkersfeesten. Nou heb ik al een PM gekregen maar vraag het hier toch ook nog maar eens.

Wie komt er op 16 augustus naar de houthakkersfeesten te Laage Vuursche om mij van die bonnen af te helpen.
Meestal beginnen wij hier om een uur of acht 's ochtends met het opzetten van een kabelbaan voor de kinderen, maar dit jaar zijn er ook bekers geregeld door de organisatie om als prijs te fungeren voor een ware klimwedstrijd.

Wie durft :wink:
KIMME
Treehugger
Treehugger
Posts: 727
Joined: 12 May 2006, 18:56
Location: Diest
Contact:

Post by KIMME »

ik zou echt wel willen, silversan trouwens ook wel... maar we zijn zelf op vakantie tot en met de 17 de...
Spijtig.
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

Een weekje eerder of later was prima geweest, maar de 16e gaat helaas niet.

Bij het Tarzan Festival afgelopen weekend hebben Grasshopper en C3.14 de tokkelbaan gemaakt en die hadden wel zin in een houthakkersfeessie...
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Die zijn dan bij deze van harte uitgenodigd, maar zoals het er dan nu naar uitziet gaan de uitzetters van de wedstrijdboom ook met de bekers naar huis :wink:

Ik ga weer even een paar dagen de rimboe in dus kan dan niet de mail of treehugs bezoeken. Als er jongens en meiden zijn die vragen hebben dan kunnen zij mij beter even bellen 0654 262119.
User avatar
Steven
Moderator
Moderator
Posts: 1615
Joined: 13 Nov 2007, 16:47
Location: den haag
Contact:

Post by Steven »

ik ga je wel ff bellen wolter!
staat hier in de planning dus t word vrij gehouden!
je hoort van me!
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

treespotter wrote:maar zoals het er dan nu naar uitziet gaan de uitzetters van de wedstrijdboom ook met de bekers naar huis
Jij ook een keer een wedstrijd gewonnen :wink:
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Zo, de auto is weer uitgepakt en de overgebleven lollie's zijn geteld. Als ik er 20 aftrek voor de snoepers onder ons dan zijn er zo'n 160 kinderen van de kabelbaan geroetsjt.
Een heerlijke dag en de wedstrijd die 's morgens door Jelte in de boom was gezet was meer zweven dan klimmen :D
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

treespotter wrote:Zo, de auto is weer uitgepakt en de overgebleven lollie's zijn geteld. Als ik er 20 aftrek voor de snoepers onder ons dan zijn er zo'n 160 kinderen van de kabelbaan geroetsjt.
Goed man!
treespotter wrote: Een heerlijke dag en de wedstrijd die 's morgens door Jelte in de boom was gezet was meer zweven dan klimmen :D
En, heb je gewonnen of was er nog een deelnemer...?

8)
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
densmee
Treehugger
Treehugger
Posts: 590
Joined: 04 Mar 2008, 18:21
Location: eersel

Post by densmee »

treespotter wrote:Zo, de auto is weer uitgepakt en de overgebleven lollie's zijn geteld. Als ik er 20 aftrek voor de snoepers onder ons dan zijn er zo'n 160 kinderen van de kabelbaan geroetsjt.
Een heerlijke dag en de wedstrijd die 's morgens door Jelte in de boom was gezet was meer zweven dan klimmen :D
ik heb je activiteit helemaal gemist
waar hing de baan dan? :o
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Mmmmmm.... dit is een teer punt.

De boom waarin wij de kinderklim organiseren is een hele mooie grote beuk die tegen/net buiten het evenemententerrein staat.
In één van de voorgaande jaren vonden wij dat er erg weinig kinderen op de klimboom afkwamen dus heb ik een 'mooi verwijzend' spandoek gemaakt.
Omdat wij er dit jaar 's ochtends weer lekker vroeg bij waren kon ik het spandoek lekker strategisch ophangen. Totdat...
Eerst kwam er een heer met een busje voor het spandoek staan welke ik nog vriendelijk kon verzoeken om een ander plekje te zoeken. Later werden er in het vrije blikveld naar het spandoek nog een paar kraampjes geplaatst.
Eigenlijk was het dus een wonder dat er nog zoveel ouders met kinderen 'de weg naar ons' konden vinden.
densmee
Treehugger
Treehugger
Posts: 590
Joined: 04 Mar 2008, 18:21
Location: eersel

Post by densmee »

treespotter wrote:Mmmmmm.... dit is een teer punt.

De boom waarin wij de kinderklim organiseren is een hele mooie grote beuk die tegen/net buiten het evenemententerrein staat.
In één van de voorgaande jaren vonden wij dat er erg weinig kinderen op de klimboom afkwamen dus heb ik een 'mooi verwijzend' spandoek gemaakt.
Omdat wij er dit jaar 's ochtends weer lekker vroeg bij waren kon ik het spandoek lekker strategisch ophangen. Totdat...
Eerst kwam er een heer met een busje voor het spandoek staan welke ik nog vriendelijk kon verzoeken om een ander plekje te zoeken. Later werden er in het vrije blikveld naar het spandoek nog een paar kraampjes geplaatst.
Eigenlijk was het dus een wonder dat er nog zoveel ouders met kinderen 'de weg naar ons' konden vinden.
en aan welke kant moet ik dan denken
bij de carvers
of bij de houthakkerswedstrijd
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Vanaf de Carvers rechtsom achter de Timbersports wagen en de kraampjes langs. Achter de biertent.
densmee
Treehugger
Treehugger
Posts: 590
Joined: 04 Mar 2008, 18:21
Location: eersel

Post by densmee »

okee dan heb ik wel een idee
dan viel het helaas echt niet op :(
Post Reply