nk '09

Wedstrijden, wanneer en wie heeft gewonnen (of verloren)

Post Reply
kluit
" Kiwi Treehugger "
" Kiwi Treehugger "
Posts: 144
Joined: 17 May 2006, 21:20
Location: nz

nk '09

Post by kluit »

hallo daar!

laatst is er een vergadering geweest in naam van de kpb; over hoe de nk 2009 georganiseerd dient te worden.
en wie er wel en niet nederland mag vertegenwoordigen tijdens het itcc.
weet iemand hier iets van?

menno
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Nou Menno, jij wil al wel een heel klein detail weten.
Ik ben sowieso benieuwd of er al een team is dat de kar NKvB 2009 gaat trekken. Als dat zo is dan roep ik hen bij deze op z.s.m. een berichtje achter te laten i.v.m. publicaties in het vakblad 'Bomen' van de KPB (uitgave april). De voorbereidingen voor het nummer gaan binnenkort van start en het zou toch leuk zijn e.e.a. aan de leden te kunnen melden.
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

Dan zal ik wat meer van de sluier oplichten.

De kartrekkers van 2008 hebben de zaag in de wilgen gehangen. De evaluatie van 2008 is op een vreemde manier van datum veranderd: als je je niet opgegeven had dat je wilde komen, werd je opeens niet meer geinformeerd dat de evaluatie 2 dagen eerder gehouden werd. Ik zal daar niet verder op ingaan, maar ik was van plan te komen en toen bleek het al geweest te zijn. Organisatoren (die niet bij de evaluatie konden zijn) van verschillende onderdelen zijn niet door het bestuur benaderd voor evaluatie-puntjes.

De evaluatie zelf was niet echt een evaluatie: Voorzitter draaide om de hete brei heen door de kampioenschappen op te delen in heel veel kleine sub-puntjes die stuk voor stuk behandeld werden. Lars wilde echter in het algemeen wat frustratie kwijt, en kwam dus gewoon niet aan bod. Tot hij zelf ingreep, daarna is er nauwelijks geevalueerd. (Verslag uit de mond van de voorzitter). Het beloofde verslag van deze avond is nog steeds niet rondgestuurd.

Het bestuur van de KPB heeft in een brief (welke was gevoegd aan "Bomen" en geschreven door Gerrit Verhoef :? ) gevraagd om vrijwilligers. Er hebben zich twee kandidaten gemeld, maar omdat deze beiden ook willen meeklimmen is het de vraag of zijn het "mogen" organiseren.

Op 14 februari wordt in de bestuursvergadering besloten of er al dan niet wedstrijden georganiseerd worden, en door wie en hoe en zo. Beetje laat, maar misschien niet onmogelijk.

Oftewel, het rommelt in boomverzorgersland... :?
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
dennis
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 759
Joined: 26 Jan 2009, 19:51
Location: Eindhoven
Contact:

EN nu?

Post by dennis »

Had ik graag aanwezig willen zijn bij de a.l.v. op 14 feb,
maar kreeg die week een pracht van een dochter.
Vindt ik ook nog geen info over de wedstrijden op de kpb enzo. Wats gebeurt!!!
Gaat het door of benoemen we de l.b. 's tot n.k. :wink:

Weet iemand al weer wat meer?

vr gr deja
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Post by Tamil »

Nou, De LB gaat zowiezo door, en ik zal morgen maar eens informeren of er al een datum is voor de NK
Dan kunnen wij ook met de voorbereidingen beginnen.

Want de LB is altijd een maand voor de NK

Gefeliciteerd met je dochter Dennis
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

NK 2009

Post by Tamil »

Ik heb net even een kleine update gekregen van Peter van der net over de Nedelandse Klimkampioenschappen.

De wedstrijd zal 10, 11, 12 september 2009 gehouden worden, dit is 1 week voor de Belgische wedstrijden.

Dit I.v.m de verlating van het oude team, en de opstart van het nieuwe team.

Met drie maanden voorbereiding is het natuurlijk niet mogelijk al een Nk in elkaar te draaien!
User avatar
Harrie
Treehugger
Treehugger
Posts: 518
Joined: 29 Mar 2007, 21:48
Location: Aalst-Waalre

Post by Harrie »

Betekent dit dan ook dat er geen Nederlandse deelname aan het EK is? want dat is al in juni.
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Post by Tamil »

Ik heb Mark gevraagd daar uitspraak over te doen.

Dus nog even geduld denk ik.
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

Heb je daar Marc voor nodig? Het antwoord is: Nee, geen Nederlandse deelname naar EK en WK.
Dat is de prijs voor de late wedstrijden. En er is nog een prijs: hele korte dagen in september, koude nachten en gemiddeld meer kans op neerslag. Laten we hopen dat het volgend jaar weer "gewoon" is.









(of we gaan ons sterk maken om de wedstrijden toch in juni/juli te houden. Want LB in een paar dagen is NK in een paar weken. Of ben ik nu aan het stoken...?)
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Post by Tamil »

Ik heb net vernomen dat, de NK met een andere datum gaat plaats vinden, dit in verband met de Groendagen in Papendal

Dus de datum van de NK even uitgummen en veranderen in de groendagen Papendal maar nog even afwachten waneer nu de NK plaats vind












En Ja pietje je bent aan het stoken!
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

Tamil wrote:En Ja pietje je bent aan het stoken!
Hmm. In dat geval heb ik gister nog een blokje op het vuur gegooid... :?
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
gabbel
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker
Posts: 157
Joined: 11 Jul 2008, 20:44

Re: nk '09

Post by gabbel »

op de kpb site hebben ze de volgende datum voor de nk gegeven.
27-28 en 29 augustus.
als ik dat bovenste blaadje nou eens was, wat een uitzicht had ik dan
Post Reply