Nk 2009 update

Wedstrijden, wanneer en wie heeft gewonnen (of verloren)

User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Nk 2009 update

Post by Tamil »

Hoi Tamil,


Bedankt voor je mail.
Op de site komt vandaag enige info over de klimwedstrijden.
Helaas dit jaar geen kwalificatie voor de E en WK, dit gezien de datum in september, na de E en WK.
Jammer maar het is niet anders.


Ik heb geen behoefte aan deelname aan het forum op treehugs.
Sommige leden/deelnemers aan het forum motiveren mij, het bestuur, vrijwilligers en andere actieve leden niet echt om dit te blijven doen. Hoop dat je dit begrijpt, alle suggestieve opmerkingen van mensen met schuilnamen kunnen mij redelijk irriteren.


Wat betreft de informatie voorziening.


Er is een speciaal mailadres aangemaakt voor de nkb, zie website en er komt een aparte pagina over de klimwedstrijden op de website?
De aparte site wordt opgeheven/ doorgelinkt. 1 site bijhouden is al mooi genoeg.


Leuk dat je aangeeft dat we een beroep op je kunnen doen, bedankt!
Hoe is het met jouw Thailand avontuur, ben de draad een beetje kwijt, ga je weer terug of is het mission complete?


Groet Marc Meijer
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Re: Nk 2009 update

Post by Tamil »

:lol: Alex, denk dat jij maar even andwoord moet geven :?


Ik denk dat we maar zo hard als we kunnen naar EK moeten rijden, wie er als eerst is wie er mee mag doen. Er mogen tenslotte 3 Nederlandse deelnemers mee doen! toch !?

Of loop ik nu te stoken :mrgreen:
Nelis
Treehugger
Treehugger
Posts: 259
Joined: 31 Aug 2007, 12:48
Location: Dongen

Re: Nk 2009 update

Post by Nelis »

Heej Sandra,

toch niet boos ofzo?
User avatar
Alexander
Moderator
Moderator
Posts: 464
Joined: 26 Apr 2006, 18:27
Location: Haarlem
Contact:

Re: Nk 2009 update

Post by Alexander »

[quote="
Ik heb geen behoefte aan deelname aan het forum op treehugs.
Sommige leden/deelnemers aan het forum motiveren mij, het bestuur, vrijwilligers en andere actieve leden niet echt om dit te blijven doen. Hoop dat je dit begrijpt, alle suggestieve opmerkingen van mensen met schuilnamen kunnen mij redelijk irriteren.
[/quote]


Ik snap dat onze voorzitter kan spreken in de naam van het bestuur van de KPB-ISA, maar vind het wel erg knap als hij ook kan spreken namens de vrijwilligers en andere actieve leden.

Persoonlijk zou ik het erg jammer als het bestuur van de KPB-ISA de samenwerking met TreeHugs en het uitwisselen van informatie binnen boomverzorgen Nederland via TreeHugs zou stil leggen. Maar goed,,

En om even de zaken duidelijk te houden voor Marc,,
Mening gegeven door;

Alexander van der Dussen voormalig bestuurslid KPB-ISA

((Tja Tamil hoe is eigelijk jou Thailand verhaal afgelopen?))
Ik hark,, dus ik leef.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Nk 2009 update

Post by treespotter »

Kom jongens, elkaar afzeiken dat doe je maar via een PM.
Niet iedereen is van jou gaan en staan op de hoogte en je zou het als gezonde belangstelling (ook al is het een onjuiste persoonsaanname) dat een oprichter van Treehugs iets met Verweggistan te maken heeft.
Dat ik dat nou moet zeggen tegen een Moderator. :roll:
User avatar
Alexander
Moderator
Moderator
Posts: 464
Joined: 26 Apr 2006, 18:27
Location: Haarlem
Contact:

Re: Nk 2009 update

Post by Alexander »

Nou, ik vond het wel een grappige verwisseling..
Maar ik geloof niet dat daar het onderwerp over gaat.
Ik hark,, dus ik leef.
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: Nk 2009 update

Post by Pietje »

Eerlijk gezegd voelde ik mij ook aangesproken door Marc die zich zou irriteren aan onder schuilnamen schrijvende Treehuggers. Maar tegelijkertijd realiseerde ik me dat ik (wellicht) irriterende teksten heb geschreven uit betrokkenheid, als actief lid en fervent vrijwilliger. En dat het me aan het hart gaat hoe hier de klimkampioenschappen om zeep geholpen worden. Hoe het bestuur, maar met name Marc, de situatie ERGER maakt in plaats van BETER. En helaas heb ik meer mensen in mijn omgeving die hetzelfde gevoel hebben.

Het staat Marc ook heel goed om Treehugs gewoon "links" te laten liggen. Hij realiseert zich waarschijnlijk niet hoe groot het aantal vrijwilligers van de wedstrijden is, dat hier informatie uitwisselt. En dat dit medium heel geschikt is om de beroerde informatievoorziening vanuit het bestuur een beetje goed te maken. Bijvoorbeeld: 14 februari heeft de KPB besloten dat de wedstrijden in september gehouden worden, en pas 9 maart wordt dit (onder het kopje "nieuws"! Haha!) op de KPB site gezet. :( En wie zijn dan die drie organisatoren, waar kan ik ze bereiken? Wanneer zijn de wedstrijden?

De website van de klimkampioenschappen wordt opgeheven. Waarom laat het bestuur niet duidelijk weten dat ze iemand zoeken voor het beheer van deze website? Hier is je man! Maar ik ben te laat, geloof ik.

Ik hoop dat er een keer goed nieuws komt.

Pietje, ingeschreven als Peter Simons te Geldrop-Mierlo, BSNo. 1432 66 664
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Re: Nk 2009 update

Post by Tamil »

Ik ben het geheel met je eens Peter, De vraag van ons, "Team Treehugs" was dat we graag willen bijdragen aan het zoeken van deelnemers en jurileden voor de NK en willen helpen waar nodig!

Het is natuurlijk altijd beter te blijven communiseren, ook al is dat met een schuilnaam (wat ik iedereen wel een beetje afraad)
Administrator

Re: Nk 2009 update

Post by Administrator »

Interessant discussie!

Wellicht handig om te vermelden dat Treehugs in feite direct niets met KPB-ISA van doen heeft.

Dat Treehugs.nl in zijn huidige vorm (als forum) er voor heeft gekozen om bezoekers met een nickname te laten registreren is juist niet de reden geweest zodat we anonieme bezoekers de ruimte willen geven om af te kunnen geven op KPB-ISA of iedere willekeurige andere instantie. Tevens denk ik dat een groot gedeelte van de bezoekers door veel mensen ook in het echte leven bekend is. Het is tenslotte een klein wereldje. Een platform om anoniem te kunnen schelden is het dus zeer zeker niet!

Dat er af-en-toe steken onder water worden uitgedeeld kun je dan wel een beetje verwachten, echter dat is m.i. dan weer niet de bedoeling!
En ik moet wel eerlijk zeggen dat dat gevoel mij wel bekruipt als ik deze thread lees.

My 2 cents...
User avatar
Harrie
Treehugger
Treehugger
Posts: 518
Joined: 29 Mar 2007, 21:48
Location: Aalst-Waalre

Re: Nk 2009 update

Post by Harrie »

Bijvoorbeeld: 14 februari heeft de KPB besloten dat de wedstrijden in september gehouden worden, en pas 9 maart wordt dit (onder het kopje "nieuws"! Haha!) op de KPB site gezet.
Even ter verbetering, naar mijn weten was de datum van de klimwedstrijden op 14 februari nog niet bekend.

Gr. Harrie Verbeek
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: Nk 2009 update

Post by Pietje »

Ik ben er de 14e niet bij geweest, maar ik heb uit gesprekken met Marc eind 2008 al begrepen dat als de organisatie komt te liggen bij mensen die niet bekend zijn met de klimkampioenschappen dat de datum waarschijnlijk na de zomervakantie ging worden, ondanks alle nadelen met EK, WK.
Op dit moment is er volgens mij nog steeds niet bekend wanneer de wedstrijden gehouden gaan worden... :?
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Nk 2009 update

Post by treespotter »

Pietje wrote:Pietje, ingeschreven als Peter Simons te Geldrop-Mierlo, BSNo. 1432 66 664
Oooo, ben jij nou die Peter (die wannabee webmaster) 8)
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: Nk 2009 update

Post by Pietje »

Ramon wrote: Dat Treehugs.nl in zijn huidige vorm (als forum) er voor heeft gekozen om bezoekers met een nickname te laten registreren is juist niet de reden geweest zodat we anonieme bezoekers de ruimte willen geven om af te kunnen geven op KPB-ISA of iedere willekeurige andere instantie.
Eehh, hier kom ik niet helemaal uit... Wat is nu wel de bedoeling...? :wink:
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Re: Nk 2009 update

Post by Tamil »

Dat we zelfs de bangerikken willen laten posten :lol: , dus kunnen ze hun zelf bedachte naam gebruiken :wink: .
Administrator

Re: Nk 2009 update

Post by Administrator »

Neen heren en dame,

Dat anoniem (of onder een nickname) posten niet wil zeggen dat je zo maar ongefundeerd gal kan spuwen...

Commentaar ok, maar m.i .wel op een open en eerlijke wijze...

(disclaimer: mening van een extern persoon die niets, maar dan ook niets met KPB-ISA heeft te maken, ik ben dan ook geen echte boomknuffelaar (al twijfel ik nog over het weghalen van een walnotenboom in mijn tuin -> tamil, hulp!!!)
De Leeuw
Nieuw
Nieuw
Posts: 11
Joined: 14 Mar 2009, 18:20

Re: Nk 2009 update

Post by De Leeuw »

Beste Treehuger’s

Ik ben 1 van de organisators van het n.k.
Ik wilde jullie zeggen dat er op het moment hart gewerkt word aan het n.k.. Hoe en wat de stand van zaken is ga ik jullie vertellen wanneer we de tweede vergadering hebben gehad. En die is komende week.
En laat me even iets zeggen we zijn drie gemotiveerde mensen die de kar WILLEN trekken. Dus als er mensen zijn die er tegen de kar willen schoppen dan moeten ze dat doen, maar ik heb persoonlijk meer aan mensen die mee wille duwen.
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: Nk 2009 update

Post by Pietje »

:D

We hadden het over mensen die anoniem posten...!

:D

(Even voor de goede orde: we zijn heel blij dat er een groepje mensen zijn die de wedstrijden trekken. Waar we niet blij mee zijn, is de manier waarop het bestuur van de KPB omgaat met de wedstrijden: enerzijds de wijze waarop de vorige organisatoren weggegaan zijn, anderzijds waarop het nieuwe clubje aan het werk is gezet. Mocht je het idee hebben dat we tegen jullie drieen aan het schoppen zijn, dan wil ik uitdrukkelijk vermelden dat dat van niemand de bedoeling is.)
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Re: Nk 2009 update

Post by Tamil »

Wij duwen mee hoor! Wij proberen zo veel mogelijk mensen enthousiast te maken en de boom in te :wink: "schoppen" :wink: !

Hou ons op de hoogte!
User avatar
Joris
Treehugger
Treehugger
Posts: 431
Joined: 03 Feb 2009, 16:04
Location: Sint Katelijne Waver (B)
Contact:

Re: Nk 2009 update

Post by Joris »

Als er drie man aan een kar trekt, terwijl er vier man tegen schopt en er aan de andere kant mensen aan het duwen zijn ben ik blij als de kar ter bestemming raakt. Dan kan ik komen kijken naar het nk. 8)
De Leeuw
Nieuw
Nieuw
Posts: 11
Joined: 14 Mar 2009, 18:20

Re: Nk 2009 update

Post by De Leeuw »

Zo als beloofd kan ik een klein tipje van de sluier oplichten.
Er is een datum, maar nog niet bevestigt door de gemeenten waar het moet gaan gebeuren.
Maar het kan zijn dat je dit jaar niet te laat met vakantie moet gaan.
Het N.K. wordt in het zuidwesten van Nederland gehouden. Midden in een stad met cultuur en geschiedenis.
Ik heb eigenlijk al te veel gezegd! :?
Ik ben niet van de PR en zal dus veders ook geen uitlatingen meer doen. Voor de definitieve informatie zul je de komende weken de k.p.b. site in de gaten moeten gaan houden.
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Re: Nk 2009 update

Post by Tamil »

Kijk helemaal top zo'n update!

Spannend! :D

Maar zou de PR man ons ook op de hoogte willen houden?

Alvast bedankt Team Treehugs
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Nk 2009 update

Post by treespotter »

Ja heerlijk, 'Het Wasven' in Eindhoven is altijd top. Ik heb er nu al zin in. Mooie locatie beheert door geweldige mensen.
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: Nk 2009 update

Post by Pietje »

treespotter wrote:'Het Wasven' in Eindhoven
Helaas, Wolter, ik ken de stad goed genoeg om te weten dat ze niet in het zuidWESTEN van Nederland ligt, en dat deze stad nauwelijks geschiedenis heeft (dat is door prestigieuze projectontwikkelaren om zeep geholpen...). En cultuur ben ik er niet tegengekomen.

Dus geen Wasven dit jaar...! 8)
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Nk 2009 update

Post by treespotter »

O ja, sorry dat is het zuidoosten. Jammer. Ik denk dat dat de wens van de gedachte was.
Is Breda dan een betere gok? Of mogen wij dit keer klimmen in de mooie bomen van Middelburg (zo ver genoeg west :wink: ).
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: Nk 2009 update

Post by Pietje »

Het is een beetje stil rond de datum van de NK, of heb ik een post gemist?
Heeft iemand nog iets gehoord?

Ben benieuwd!
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
Post Reply