Kinderklim/apenkooien elemenTree/WNF 5 juli 2009

Wedstrijden, wanneer en wie heeft gewonnen (of verloren)

Post Reply
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Kinderklim/apenkooien elemenTree/WNF 5 juli 2009

Post by treespotter »

Hier even een berichtje via mij van Annemiek
Hallo allemaal,

Hier de update voor 5 juli. Voor de algemene informatie over het apenkooien verwijs ik naar http://www.wnfrecordapenkooien.tk
Voor de boomklimactiviteit volgt hier de relevante informatie. Ik heb zojuist met een aantal van jullie gebeld, hier het resultaat.

Deelnemers (tot nu toe)

Klimmers: Wolter Kok, Born Copijn, Ton Stokwielder, Peter Simons? + drie klimmers van Gemeente Rotterdam.
Grondmannen/vrouwen:
Leendert, Martijn, Juul en Annemiek.

Activiteit

Plan is om de kinderen de boom in te laten klimmen, ze bovenin te koppelen aan de tokkelbaan en zo naar beneden te laten gaan. Voor de tokkelbaan hebben we continue vier begeleiders nodig, voor het klimmen drie. Met de huidige personen moet dit goed gaan zodat we elkaar ook af kunnen wisselen. Mocht je nog een enthousiasteling mee willen nemen, dat kan natuurlijk altijd.

Materiaal

· Team Rotterdam: 3 klimtuigjes +helmpjes
· Wolter en Born: 4 tuigjes +helmpjes, tokkelbaan + lollystok
· Ton: treehopper
· Annemiek: 300 lollies, oorkondes, natjes en droogjes voor iedereen. Zelf eten meenemen hoeft niet, ook heeft het WNF voor ieder een lunchpakket, koffie, thee en fris.

Locatie

Zuiderpark, Avontureneiland direct achter AHOY. Annelies van het WNF vraagt na of wij een beperkt aantal busjes met materieel bij de locatie mogen opstellen.

Planning

10.00 uur opbouw tokkelbaan
13.00 -17.00 uur boomklimmen en tokkelen
17.00 uur opruimen, napraten evt. met pizza?

Achterban

Neem je achterban vooral mee. Om 13.00 uur begint in het Zuiderpark ook het gratis popfestival Metropolis. Dit gaat door tot 21.00 uur. Voor kinderen valt er genoeg te spelen o.a. kanoën. Het apenkooien zelf is voor kinderen van 8-12 maar het randgebeuren is voor jongere en oudere ook de moeite.

Reiskostenvergoeding

Vanuit elemenTree worden jullie reiskosten vergoed vanuit het WNF is er voor iedereen nog een presentje.

Leeftijd Klimmertjes

In principe richten we ons op de mannetjes en vrouwtjes van 18 maanden tot 8 jaar. De kinderen die nog te jong zijn om mee te mogen doen met het apenkooien. We zien wel hoe et loopt, als de drukte niet te groot is doen we niet moeilijk.

Regen

Voor jullie niets nieuws maar bij regen wordt er niet geklommen.

Ik hoop dat jullie aan deze info voldoende hebben. Mocht ik iets vergeten zijn, laat het ajb even weten. Graag tot de 5e!

Groet,

Annemiek van Loon

06-46496412 (bel even als je ook mee gaat)
User avatar
Steven
Moderator
Moderator
Posts: 1615
Joined: 13 Nov 2007, 16:47
Location: den haag
Contact:

Re: Kinderklim/apenkooien elemenTree/WNF 5 juli 2009

Post by Steven »

Foto's!
Attachments
P7050739treehugs.jpg
P7050750Treehugs.jpg
P7050752treehugs.jpg
P7050753treehugs.jpg
P7050762treehugs.jpg
P7050768treehugs.jpg
P7050778treehugs.jpg
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
Annemiek
Nieuw
Nieuw
Posts: 1
Joined: 02 Jul 2009, 21:28

Re: Kinderklim/apenkooien elemenTree/WNF 5 juli 2009

Post by Annemiek »

...
P1010083.JPG
P1010083.JPG
en hier nog wat plaatjes. Het was weer feest in de boom!
Attachments
IMG_2766.JPG
IMG_2778-1.JPG
IMG_2808-2.JPG
tokkelboom-1.JPG
klimtuig aan.JPG
Last edited by Annemiek on 07 Jul 2009, 09:27, edited 1 time in total.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Kinderklim/apenkooien elemenTree/WNF 5 juli 2009

Post by treespotter »

Het was erg gezellig 'jongens' en een leuke plek zodat wij zo dicht bij elkaar toch maar weer even vier attracties konden verzinnen. Ook de Rotterdamse 'eigen' crew en het Haagse stelletje :wink: een grote pluim voor de 'vette' klim (2x). Ik hoop dat wij binnenkort weer zoiets kunnen opzetten :lol: Laage Vuursche misschien? http://www.houthakkersfeest.nl/
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: Kinderklim/apenkooien elemenTree/WNF 5 juli 2009

Post by Pietje »

Jammer voor alle klimmers en kinderen die dit gemist hebben...! :lol:

Tokkelbaan, "speedclimb" met lolly, uitloop-klim met lolly als beloning en een vette schommel. Die schommel houden we er zeker in!

Het enige minpuntje was misschien de voorzorgsmaatregelen mbt veiligheid. Zeker de schommel was niet optimaal afgezet (understatement :oops: ). Maar goed, de glijbaan van 10mtr hoog die naast ons stond heeft meer ongelukken veroorzaakt.

Affijn, wij hebben lol gehad en de (meeste) kinderen een geweldige ervaring.
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Kinderklim/apenkooien elemenTree/WNF 5 juli 2009

Post by treespotter »

Ik weet niet of je het nog gezien hebt Pietje, maar aan het eind van de middag ging er een complete familie onder de tokkelbaan picknicken :roll:
User avatar
Steven
Moderator
Moderator
Posts: 1615
Joined: 13 Nov 2007, 16:47
Location: den haag
Contact:

Re: Kinderklim/apenkooien elemenTree/WNF 5 juli 2009

Post by Steven »

treespotter wrote: complete familie:roll:
volgens mij heet dat daar een stam :lol:
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
Post Reply