Lokatie LB 2010

Wedstrijden, wanneer en wie heeft gewonnen (of verloren)

User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Lokatie LB 2010

Post by treespotter »

Hé Bart. Jij bent vast ook welkom op de volgende LB wedstrijd, maar laat ik nog maar eens (misschien ten overvloede) zeggen waar de letters LB voor staan. Deze staan namelijk niet voor Leerling Boomverzorgers zoals ik verder terug in deze posts grapte. LB staat voor Lekker Belangrijk. LB staat dus voor 'wat maakt het uit', 'mij een zorg als het maar gezellig is' en 'vrienden onder elkaar die eens ongegeneerd gek doen' (toch eigenlijk bijzonder dat ik iedere keer toch weer het terrein op mag :lol: ). Ooit is de spraakverwarring Leerling Boomverzorgers de wereld in geholpen door de vorige webmaster van de KPB.

Dus... Ga er vooral niet vanuit dat de LB "wedstrijd" komend jaar een voorbereiding is voor de klimkampioenschappen, maar ga er vooral heen wanneer je voor de gezelligheid met je collega's en de proeverij van weet ik veel wat voor lekkers komt. Je weet het maar nooit met die makkers van Treehugs. Voor je het weet wordt er niet eens in een boom geklommen maar ben je in Brussel aan het abseilen vanaf 'het kleinste element op aarde'.
User avatar
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2391
Joined: 17 Dec 2009, 20:41
Location: leuven (BE)
Contact:

Re: Lokatie LB 2010

Post by boomverzorgingbruno »

dit lijkt me super om eens mee te maken . is er al een datum vastgelegd ?
laat een oen niet zomaar doen !
bart
Nieuw
Nieuw
Posts: 17
Joined: 30 Sep 2008, 21:28
Location: waarland

Re: Lokatie LB 2010

Post by bart »

weet waar de letters voor staan hor haha. denk dat ik komend jaar ook wel van de partij zal zijn.
gr. bart
noel2512
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker
Posts: 150
Joined: 06 Jun 2009, 22:09

Re: Lokatie LB 2010

Post by noel2512 »

in het land voormalig land van ooit staan mooie bomen voor te klimmen.
User avatar
roelce
Treehugger
Treehugger
Posts: 446
Joined: 14 Apr 2009, 15:53
Location: heusden-zolder (B)

Re: Lokatie LB 2010

Post by roelce »

is er al een datum of zo dan kan ik daar al naar uitkijken :lol: :lol: 8)
STIHL timbersports hope to get like jason
Post Reply