Vortex. De Velocity voor grote handen.

Nieuwe kettingzaag, klimtechnieken, zaagtechnieken, afvangen, enzovoort
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Vortex. De Velocity voor grote handen.

Post by treespotter »

klimgeitebreier wrote:De klimgeitebreier; vanuit een koud Apeldoorn :?
Is de kachel kapot? :wink:

Wij zullen de site in de gaten houden.
User avatar
klimgeitebreier
Nieuw
Nieuw
Posts: 48
Joined: 02 Sep 2008, 21:20
Location: apeldoorn

Re: Vortex. De Velocity voor grote handen.

Post by klimgeitebreier »

treespotter wrote:Lieve Sint, Image

Ik ben dit jaar heeeeeel lief geweest. Hier op Treehugs is iedereen ook heel blij met mij. :roll:
Mag ik dit jaar 45 meter Vortex Hot met twee ogen, gemaakt door jullie pietje Lars, in mijn schoen? Het mag er ook naast liggen wanneer het er niet in past.

Ik beloof u dat ik volgend jaar ook weer heel braaf zal zijn.

Met vriendelijke groetjes,

Woltertje Kok
Beste Wolter,

Het is de Sint niet gelukt... :? maar de kerstman wel....Uit het verre Ferndale eindelijk de eerste 45 meter Vortex ontvangen. Zo zie je maar al het goede komt langzaam, maar ik heb het idee dat het het wachten waard was.
Kom maar kijken en proberen als je wilt.

De kerstgeite :D breier
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: Vortex. De Velocity voor grote handen.

Post by ludovanmil »

Beste e klimgeitebreier ben je ook uitgenodigd bij de BBQ ? anders gezegd , mag je ook komen ? anders zou ie dat touwtje kunnen meenemen? Vast wel een boom in de buurt waar we ff in kunnen hangen. Lampje eronder....Er is veel ophef over dat touw ( ik begrijp het nog niet- maar dat heb ik wel vaker) maar mogelijk wordt ik laaiend enthousiast :wink:
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Vortex. De Velocity voor grote handen.

Post by treespotter »

Hà da's mooi. Eens kijken of ik stiekem in onze vakantie even weg mag van de familie om te 'voelen'.

O ja Ludo. Misschien is die klimgeitebreier wel iemand die gewoon berichtjes plaatst op Treehugs en misschien heeft hij wel een Treehugsnaam (bijvoorbeeld Klimgeitebreier). Grote kans dat hij dan net als jij mag komen. Jawel, zelfs zonder persoonlijke invitatie. :lol:
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: Vortex. De Velocity voor grote handen.

Post by ludovanmil »

:lol:
ja, maar.....maar uh.... :?
ik had ook het idee dat het om een ' speciaal' treehug lid ging / gaat.
En dat deze man/ vrouw dan dat touwtje kon meenemen. Je kent het wel, als je een persoonlijke invitatie krijgt, dan heb je in 1 keer zin om te gaan :wink:
Dan heb jij je alsnog aan het begin van 2012 direct een mooi aftrekpostje en kan je zeggen dat je de eerste in NL bent met dat product.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Vortex. De Velocity voor grote handen.

Post by treespotter »

Jij mag ook die eerste klimmer zijn hoor Ludo. Het ziet er weer naar uit dat ik tot eind maart groeiplaatsen aan het maken ben en bomen sta te planten. :wink:
Dan zou de houdbaarheidsdatum van die Vortex bijna verstreken zijn voordat ik ermee ga klimmen. :lol:
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: Vortex. De Velocity voor grote handen.

Post by ludovanmil »

bedankt. Ik heb al een touw. 8)
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Re: Vortex. De Velocity voor grote handen.

Post by Tamil »

ludovanmil wrote:Beste e klimgeitebreier ben je ook uitgenodigd bij de BBQ ? anders gezegd , mag je ook komen ? anders zou ie dat touwtje kunnen meenemen? Vast wel een boom in de buurt waar we ff in kunnen hangen. Lampje eronder....Er is veel ophef over dat touw ( ik begrijp het nog niet- maar dat heb ik wel vaker) maar mogelijk wordt ik laaiend enthousiast :wink:
Iedereen van Treehugs is uitgenodigd Ludo! en zou het persoonlijk ook erg leuk vinden ook met Lars te babbelen over bijvoorbeeld nieuwe gear.
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Re: Vortex. De Velocity voor grote handen.

Post by Tamil »

Ik heb hier afgelopen week twee bomen mee geklommen, en vind het een fijne lijn! Hij is wat zachter, en dikker dan ik gewent ben maar weegt daarentegen een stuk minder dan een gangbare 13mm lijn.

Of de Vortex ook soepel, zacht, lichtgewicht blijft na een maand klimmen met regen algen etc. weet ik niet, hij is weer door naar de volgende!
En ik heb nog genoeg lijnen eerst eens iets meer op te klimmen voor ik weer een nieuwe koop.
Post Reply