Zigzag

Nieuwe kettingzaag, klimtechnieken, zaagtechnieken, afvangen, enzovoort
Post Reply
Dirk Berteyn
Nieuw
Nieuw
Posts: 32
Joined: 16 Mar 2013, 15:57

Zigzag

Post by Dirk Berteyn »

@treetools: Is vibration killing the Petzl ZigZag? http://t.co/B1mfHMF6ZE" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: Zigzag

Post by ludovanmil »

pfffff......wat doet tegenwoordig de prijs van een liter euro op de nederlandse markt ?
Of....
is het waar dat grond eekhoorns in onze habitat geen voet aan de grond krijgen ?
bla, bla, die bladie bla......
want als je dat stukje leest over de zigzag....dan ontstaat de zogenaamde 'trilling' alleen of vooral met dunnere lijnen, dan die door de fabrikant geadviseerd.
pfffff...... dat mensen niet luisteren moeten ze zelf weten en van alles gaan lopen knutselen.prima.
beste Dirk; gisteren in de stromende regen ( ja helaas...) gewerkt met de zigzag, ik denk niet, nee weet wel zeker, dat een ouderwets houtje touwtje constructie dan beter werkt.
De zigzag werkt onder alle omstandigheden goed.
Daarbij; Alles kan kapot !
Het is vanaf nu: ten STRENGSTE VERBODEN: nog te fietsen, vliegen, auto rijden, te werken met een kettingzaag, een hamer vast houden ; gevaarlijk niet doen.
Het beste is thuis op de bank blijven zitten.
Let dan wel op voor diabetes, ik bedoel dik worden.
Dit is mijn allerlaatste post over de zigzag. 8)
Dirk Berteyn
Nieuw
Nieuw
Posts: 32
Joined: 16 Mar 2013, 15:57

Re: Zigzag

Post by Dirk Berteyn »

Ik zelf werk al een half jaar met de zig zag,
Het is puur ter info . Ik zelf vind materiaalinfo heel belangrijk want dat heb je minder in de hand, ken zelf een aantal klimmers die gevallen zijn door materiaalbreuk(nieuw ) het zal u dan maar zijn . Dan is er wel een reden tot puffen .

Dirk
Post Reply