Maar... hoe gaat het nou met Treehugs? 25000 views/mnd!

Vragen, opmerkingen, ideeën over het forum?
Werkt alles goed? Wat mis je nog?
Post Reply
User avatar
geert7
Treehugger
Treehugger
Posts: 548
Joined: 23 Sep 2014, 19:49
Location: Meppel
Contact:

Maar... hoe gaat het nou met Treehugs? 25000 views/mnd!

Post by geert7 »

statistieken google analytics voor treehugs op 2016-02-01 (over jan 2016)
statistieken google analytics voor treehugs op 2016-02-01 (over jan 2016)
treehugs-google-analytics-2016-02-01.png (36 KiB) Viewed 7338 times
Meer dan 25000 pageviews in 1 maand! Daarmee is treehugs de best bekeken site op het gebied van boomverzorging - op grote afstand.

Er zit best wat werk in om zover te komen - al meer dan 10 jaar. Zeker 10 jaar geleden was het opzetten van een forum niet eenvoudig. Echt pionierswerk van de oprichters dus.

Wat wel opmerkelijk is, het meeste werk de laatste maanden is gaan zitten in het correct versturen van email. Dat bleef in veel spamfilters hangen. Da's gefixed, nu wordt email ondertekend met DKIM. Ja gaap... saai... zal ik verder niet op ingaan.

En... geluk. Het is echt gevalletje wind in de zeilen dat in januari de bekendste zoekmachine intern een grote update gedaan heeft waardoor inhoud nog belangrijker geworden is. Daardoor is treehugs ook door de 25000 pageviews gegaan.

Een ding is zeker: de komende tijd zal weer veel tijd gestoken worden in Treehugs.
boom7 - advies - verwijderen - snoeien - stormhout - wij zijn de aap
User avatar
colinstoltz
Nieuw
Nieuw
Posts: 21
Joined: 06 Aug 2015, 10:52

Re: Maar... hoe gaat het nou met Treehugs? 25000 views/mnd!

Post by colinstoltz »

Heel goed nieuws!

Bovendien blijft content altijd king! Gelukkig worden de zoekmachines steeds slimmer in de manier van ranken, flauwe truukjes van vroeger die werken niet meer.

Treehugs for life! :D
all that we are is the result of what we have thought
User avatar
geert7
Treehugger
Treehugger
Posts: 548
Joined: 23 Sep 2014, 19:49
Location: Meppel
Contact:

Re: Maar... hoe gaat het nou met Treehugs? 25000 views/mnd!

Post by geert7 »

Ja, die zoekmachines worden inderdaad slimmer. Ik ben beslist geen deskundige - verre van - maar voor TH heb ik wel veel gezocht en gevonden. Wat me opviel is dat de factoren waarmee de machines werken wel eerlijk zijn. Er zijn geen onredelijke eisen oid.

Er is ook geen manier om de zoekmachines duurzaam voor de gek te houden - machines winnen. Maar goed dat overkwam de beste.
boom7 - advies - verwijderen - snoeien - stormhout - wij zijn de aap
Post Reply