nieuwe aanwinst

Nieuwe kettingzaag, klimtechnieken, zaagtechnieken, afvangen, enzovoort
Post Reply
Dik de Jager
Nieuw
Nieuw
Posts: 19
Joined: 01 Mar 2007, 13:06
Location: Elburg

nieuwe aanwinst

Post by Dik de Jager »

ik vandaag bij de plaatselijk VW dealer mijn nieuwe aanwinst voor het bedrijf op gehaald een half jaar oude VW transporter er komt maandag nog reclame op de bus dan kan hij mee op klussen

Groeten Dik
Attachments
DSC01605.JPG
DSC01605.JPG (60 KiB) Viewed 9000 times
De Jager Groenvoorziening & Boomverzorging voor al uw tuinwerkzaamheden
jeroenvan
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 72
Joined: 23 Feb 2007, 17:15
Location: Enschede

Post by jeroenvan »

Ziet er goed uit man superzzz

Alleen als je de aanhanger er achter hangt dan de achterklep dan nog wel open.
Ik ken namelijk iemand die dat nie kan en das best lastig.

Maar ziet er echt goed uit :oops: 8)
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Het is een snoepie :wink:

En die achterklep zal wel meevallen Jeroen..... Er zitten scharnieren aan de achterkant. Dus als de bus iets scheef voor de aanhanger staat dan is het vast wel mogelijk. Maar ik ben een gelukkig man door jou opmerking. Ik ben dus niet de enige T5 rijder die loopt te tobben met zijn achterklep en aanhangers.
:cry:
Dik de Jager
Nieuw
Nieuw
Posts: 19
Joined: 01 Mar 2007, 13:06
Location: Elburg

Post by Dik de Jager »

Ik ben ben erg erg trots op dit beesje en het probleem met de aanhanger en de deur dat moet ik nog onder vinden want ik heb hem er nog niet achter gehad

Groeten Dik
De Jager Groenvoorziening & Boomverzorging voor al uw tuinwerkzaamheden
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

Ik was met mijn T4 met achterklep in het begin niet zo heel blij; liever had ik deurtjes. Maar nu de Jo Beau het opruimen voor zijn rekening neemt, hoef ik geen snoeihout meer in de bus te proppen (waar deurtjes heel handig voor zijn!), maar ik en mijn spullen stonden de afgelopen maanden wel lekker droog!

"Ieder nadeel heb z'n voordeel" zei de meester toch? :wink:

Nieuwe gasveren zouden er voor kunnen zorgen dat de blaasopening van de Jo Beau niet tegen de klep aan botst als je deze in de bus probeert te trekken... :(
Maar het wordt weer warmer en dan doen ze ut beter!

Groetjes,

Peter
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Hé Dik, ik heb de bus nog eens goed bekeken, maar volgens mij zit er een 'verkeerde' (particulier gebruik) dubbele cabine wand in.
Deze zorgt ervoor dat je een waanzinnig grote ruimte hebt bij de achterbank, maar de ruimte achter het schot is niet groter dan in een korte versie met dubbele cabine. Ik heb eenzelfde cabine gezien bij Gerard Brand en hij was op zijn zachtst gezegd 'erg over de pis' dat hij een lange bus had gekocht (voor de extra bagageruimte achterin) terwijl de bagageruimte hetzelfde bleek te zijn.
User avatar
Thijs
Moderator
Moderator
Posts: 751
Joined: 24 Apr 2006, 23:07
Location: Hoogeveen
Contact:

Post by Thijs »

maar daar komt verandering in!! hopen we! foto's komen dan nog wel!
Vallen doet geen zeer!! Neerkomen.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Thijs wrote:maar daar komt verandering in!! hopen we! foto's komen dan nog wel!
Nu al???? 8).

Hoe houdt de trekhaak zich. Gerard heeft er toch een Kwikfit haak onder zitten?
De mijne is een 'orginele' Westfalia maar die zit met zijn kogel 2 cm hoger en dichter bij de bus :?. WAARDELOOS met een achterklep. Als ik de aanhangers niet afkoppel dan mag ik op mijn knietjes alle klerezooi in de bus flikkeren door een klein kiertje :roll:
Dik de Jager
Nieuw
Nieuw
Posts: 19
Joined: 01 Mar 2007, 13:06
Location: Elburg

Post by Dik de Jager »

Ik rij er zelf ook prive mee en ik kan mijn matrialen er goed in kwijt en groot gereedschap en alles heb ik toch meestal op da aanhanger vandaar dat ik voor z'n soort achter schot gekozen heb en ik heb er nog een VW caddy bij lopen waar mijn vader in rijd (oud hovenier) die mij vaak helpt indien nodig zo doende kan im mijn gereedschap wel kwijt

Groeten Dik
De Jager Groenvoorziening & Boomverzorging voor al uw tuinwerkzaamheden
User avatar
Thijs
Moderator
Moderator
Posts: 751
Joined: 24 Apr 2006, 23:07
Location: Hoogeveen
Contact:

Post by Thijs »

die houd zich super maar wij hebben 2 achter deuren en geen klep. ook omdat we dan makkelijker op het dak kunnen komen
Vallen doet geen zeer!! Neerkomen.
KIMME
Treehugger
Treehugger
Posts: 727
Joined: 12 May 2006, 18:56
Location: Diest
Contact:

Post by KIMME »

Ik heb net ook een nieuwe bus. Zij het wel een MB Vito en ik moet zeggen dat het een goed beestje is. Toch even melden dat mijn achterklep, die naar boven scharniert, dus niet open kan met een aanhanger erachter.

Groetjes

Kim
Post Reply