Heftige keuze..

Alles over veiligheid en bescherming
Post Reply
User avatar
Alexander
Moderator
Moderator
Posts: 464
Joined: 26 Apr 2006, 18:27
Location: Haarlem
Contact:

Heftige keuze..

Post by Alexander »

(nieuws via AP)

Amerikaan amputeert eigen been met zakmes

Een Amerikaanse man heeft zichzelf uit een benarde positie weten te bevrijden door met een zakmes zijn been te amputeren.
De 66-jarige Al Hill uit de staat Californië raakte vorige week bekneld onder een boom die hij had omgezaagd.
Hij was alleen in het bos en had een te slecht bereik met zijn mobiele telefoon om hulp in te roepen. Na elf uur onder de boom te hebben gelegen besloot Hill zijn been af te snijden om zichzelf in veiligheid te brengen.
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

Beetje sterk verhaal. Voor het doorsnijden van bot kan hij beter die kettingzaag gebruiken waar de problemen mee begonnen. Maar volgens mij kan alleen Rambo dit soort dingen doen... ;-)
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
tarzan
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 142
Joined: 15 May 2006, 18:33
Location: amstelveen
Contact:

ledematen afsnijden

Post by tarzan »

Ik geloof dit soort verhalenn niet zo, je hoort het zo erg vaak, elke keer steekt dit verhaaol zijn kop op. Het zal misschien ooit wel eens gebeurd zijn maar ik hoor het te vaak.
groet van Tarzan
User avatar
JohnnY
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker
Posts: 201
Joined: 16 Jun 2007, 18:58
Location: Winschoten
Contact:

Post by JohnnY »

Nou ik heb nu 3maanden geleden met me voet onder een boomgelegen en dat duurde wel is waar geen 11uur maar wel heeeeeeel lang naarmij gevoel maar me voet afsnijde was echt niet in me op gekomen :)
Groeten Johnny van Vliet

Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.
Post Reply