versnipperaar
-
- Nieuw
versnipperaar
Ik ben op zoek naar versnipperaar op een aanhanger voor achter de bus en nu was ik benieuwd of jullie ook tips hebben over welk merk ik zou moeten nemen ik heb er al een aantal bekeken maar ik heb geen idee wat voor merk ik zou moeten aanschaffen
groet, Dik
groet, Dik
De Jager Groenvoorziening & Boomverzorging voor al uw tuinwerkzaamheden
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
Re: versnipperaar
hey dik als je naar de topic mooie combinatie van mij gaat dan zie je een mooi gevalletje . en kimme kan jou ook wel foto's bezorgen . prijs kwaliteit zeer goed . alhoewel ik ook wel moet zeggen als ik meer geld had dat ik wel overwogen had voor een sliesing te kopen staat ook op mijn site die foto's.
laat een oen niet zomaar doen !
-
- Nieuw
ik heb het topic bekeken ik had een paar vraagjes en dat zijn wat voor merk is het en zou je me er een paar foto's van kunnen sturen
groeten dik
groeten dik
Dik, ik denk dat je meer reacties krijgt als je vraag iets concreter is. Welke snipperaars heb je gezien en wat was je indruk er van? Tussen welke machines twijfel je? Voor wat voor klussen wil je hem gebruiken?
Wie weet wordt er dan iemand wakker die die machine gebruikt....
Wie weet wordt er dan iemand wakker die die machine gebruikt....

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
-
- Nieuw
ik heb de volgende versnipperaars bekeken
Titan aanhangerbouw met een morebark versnipperaar
Bobcat versnipperaar
en de werkzaam heden die ik er me wil doen zijn takken en snoeiafval snipperen en hem makkelijk veilig en snel van klant a naar klant b vervoeren
Titan aanhangerbouw met een morebark versnipperaar
Bobcat versnipperaar
en de werkzaam heden die ik er me wil doen zijn takken en snoeiafval snipperen en hem makkelijk veilig en snel van klant a naar klant b vervoeren
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Denk ook eens aan Jensen, schliessing en Vandaele. Alledrie prima snipperaars met verschillende maten en uitvoeringen.
Morbark en bobcat ken ik alleen maar van de enorme grote monsterversnipperaars.
Collega van me snippert met een schliessing en een andere met een theunissen (TS).
Beide prettige machines, maar er gaat altijd wel iets kapot en ieder apparaat heeft z'n eigen kleine nadelen.
Vermeer is ook leuk in kleinere segment....
Succes ermee.
Morbark en bobcat ken ik alleen maar van de enorme grote monsterversnipperaars.
Collega van me snippert met een schliessing en een andere met een theunissen (TS).
Beide prettige machines, maar er gaat altijd wel iets kapot en ieder apparaat heeft z'n eigen kleine nadelen.
Vermeer is ook leuk in kleinere segment....
Succes ermee.
- climb fast, move slow -
-
- Nieuw
ben vandaag bij een park en tuinmachine handel geweest en die had een SCHLIESING 480 EX staan en die heb ik aangeschaft bedankt voor de tips
het is er een zo als op de foto

het is er een zo als op de foto

Last edited by Dik de Jager on 06 Mar 2010, 19:41, edited 1 time in total.
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Proficiat met je aanschaf.
Das een goeie keus. Veel snipperdagen toegewenst met snipperaar danwel he
grtn wouter
Das een goeie keus. Veel snipperdagen toegewenst met snipperaar danwel he

grtn wouter
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
proficiat met je aankoop
dit noemen we dus een snelle beslisser

mag ik zo indiscreet zijn en vragen wat die nu kost ?
dit noemen we dus een snelle beslisser

mag ik zo indiscreet zijn en vragen wat die nu kost ?
-
- Nieuw
je heb een pbtje over de prijs
Hoeveel personen moet dit apparaat aan het werk houden?
Ik ben sinds kort ook in het bezit van een versnipperaar, maar eentje die vast een 10x kleinere capaciteit heeft, maar ook 10x minder kost. Maar meer dan snel genoeg, want het snoeiwerk van 1 dag was binnen een half uur weg.
Thomas.
Ik ben sinds kort ook in het bezit van een versnipperaar, maar eentje die vast een 10x kleinere capaciteit heeft, maar ook 10x minder kost. Maar meer dan snel genoeg, want het snoeiwerk van 1 dag was binnen een half uur weg.
Thomas.
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Dan heb je wel heel erg weinig gesnoeid of je machientje heeft meer capaciteit dan je denkt
Was in ieder geval niet de Wilg die je samen met Peter hebt gedaan, want dat red je niet in een half uurtje snipperen
maar idd die zware schliessing is echt voor het stampwerk voor bijv. gemeente en veel velwerk. Voor het fijere snoeiwerk is dat enorme overkill
grtn w.

Was in ieder geval niet de Wilg die je samen met Peter hebt gedaan, want dat red je niet in een half uurtje snipperen

maar idd die zware schliessing is echt voor het stampwerk voor bijv. gemeente en veel velwerk. Voor het fijere snoeiwerk is dat enorme overkill
grtn w.
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
vind ik ook wel ik heb een 150 tv en ben daar al blij mee gaat genoeg door
idd bruno, voor standaard snoeiwerk, beetje veel hier en beetje minder daar is een tv 150 of 160 echt een ideale machine. is een soort van middenklasser.
Een machine die alles kan en geen nadelen heeft voor eender wie bestaat niet.
Een machine die alles kan en geen nadelen heeft voor eender wie bestaat niet.
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
- treespotter
- Prinses Irene
Hoezo??? kun je daar dan ook mee versnipperen.
Ik ben het hier toch echt met Kimme en Bruno eens. Die TV150 van mij is 950 kg en heeft 45 pk. Dat is voor mij ruim voldoende om al het snipperwerk te doen. Voor het werk van een boomverzorger of hovenier lijkt de term overkill voor een machine van dik 2000 kg met 80 pk redelijk op zijn plaats. Die machine moet minimaal iedere dag worden ingezet voor echt heeeeeeel dik snipperwerk.
Ik ben het hier toch echt met Kimme en Bruno eens. Die TV150 van mij is 950 kg en heeft 45 pk. Dat is voor mij ruim voldoende om al het snipperwerk te doen. Voor het werk van een boomverzorger of hovenier lijkt de term overkill voor een machine van dik 2000 kg met 80 pk redelijk op zijn plaats. Die machine moet minimaal iedere dag worden ingezet voor echt heeeeeeel dik snipperwerk.
-
- Nieuw
waar ik de versnipperaar voor gebruik is het standaard bomen werk en ik heb daarnaast nog een aantal klanten waar ik tuinonderhoud doe dus alle hagen die ik snoei en struiken en boompjes die ik snoei gaan er door ik hoop dat het nu wat duidelijke is waar om ik voor deze versnipperaar heb gekozen