Hallo allemaal,
Ik zal mezelf eerst even voorstellen. Ik ben Kristian Ebbers, student bos en natuurbeheer, Helicon velp, mbo 4 en een beginnend boomverzorger. Als hobby doe ik mee aan wedstrijdzagen via het zaagteam van school (4sTreeTeam).
Het is al weer een tijdje geleden, maar op 22 oktober 2009 (dacht ik) was het NK bosarbeidwedstrijden van het SNB. Ik ben wel heel benieuwd of er nog foto's zijn gemaakt, en waar deze te vinden zijn. Ik heb daar nog niets van vernomen namelijk (ook niet op de site).
Ik hoor het wel.
NK Bosarbeidwedstrijden
- Kristian E
- Nieuw
NK Bosarbeidwedstrijden
Waar gezaagd wordt, vallen snippers
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Re: NK Bosarbeidwedstrijden
He die kristian, je bent hier niet bij het forum voor bosarbeiders aanbeland maar op een forum van fanatieke boomverzorgers en wij houden ons voornamelijk bezig met klimwerk en als we foto's van wedstrijden hebben is dat van boomklimwedstrijden.....
dus helaas denk niet dat er veel klimmers foto's van de NK bosarbeiderswedstrijden hebben
grtn wouter
dus helaas denk niet dat er veel klimmers foto's van de NK bosarbeiderswedstrijden hebben

grtn wouter
- climb fast, move slow -
- Kristian E
- Nieuw
haha kon het altijd proberen. Wie weet loopt er ook zo'n gek rond, net als ik 
Bedankt in ieder geval

Bedankt in ieder geval
Waar gezaagd wordt, vallen snippers
Er lopen hier genoeg gekken rond hoor! Maar misschien net niet zoals jij 

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.