Juryleden Workclimb

Wedstrijden, wanneer en wie heeft gewonnen (of verloren)

Post Reply
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Juryleden Workclimb

Post by treespotter »

Dit is een oproep aan alle vrije broeders die wel naar de NK komen, niet meeklimmen in de wedstrijd en (nog) niet jureren.
Op het onderdeel Work Climb hebben twee 'vaste' juryleden helaas moeten afmelden en nou zit Eddie Bouwmeester met in ieder geval twee vacante plaatsen.
De afgelopen jaren is de wedstrijd georganiseerd op twee dagen. Dit betekend dat enkele juryleden op twee onderdelen konden 'werken'. Doordat de wedstrijd nu op één dag zal worden uitgevoerd is het dus zaak dat er meer juryleden gaan meewerken om alle onderdelen te bemannen.
Ik denk dat de organisatie ook heel blij zal zijn met klimmers die HARDE afspraken maken met de organisatie over uit te voeren vrijwilligerswerk. Het gaat hier dan dus niet om 'eventueel, misschien, ik zie wel als ik even tijd heb', maar om duidelijke afspraken om hand en spandiensten te verlenen.
User avatar
JohnnY
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker
Posts: 201
Joined: 16 Jun 2007, 18:58
Location: Winschoten
Contact:

Re: Juryleden Workclimb

Post by JohnnY »

Bij de LB wedstrijd heb ik me Super vermaakt bij de Workclimb. Ik had het ook wel leuk gevonden hierbij te komen helpen tijdens het NK helaas ben ik dan niet in NL.

Sorry volgende keer beter..
Groeten Johnny van Vliet

Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.
User avatar
callum-aan
Treehugger
Treehugger
Posts: 311
Joined: 25 Nov 2008, 17:21
Location: Malden
Contact:

Re: Juryleden Workclimb

Post by callum-aan »

IK wil wel jury zijn bij de workclimb. Vorig jaar trowline en footlock gejureerd en wil nu graag de workclimb jureren.

Gr Paul
Me transmitte sursum Caledoni!!
User avatar
Bouke
Treehugger
Treehugger
Posts: 278
Joined: 13 Mar 2010, 15:07
Location: Amsterdam

Re: Juryleden Workclimb

Post by Bouke »

heb mezelf al ingedeeld bij de rescue. dus helaas. geen workclimb op het NK
was wel leuk om dat bij de LB eens te proeven.
Post Reply