ladder vs geen ladder
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger

Re: ladder vs geen ladder
dat is gaaf Tamil, tegelijk met jou aanpassing heb ik de ladder poll geplaatst

- climb fast, move slow -
- treespotter
- Prinses Irene

Je zal toch een hele rits leibomen moeten snoeien en geen ladder hebben. Of een sloot over moeten met een Jo Beau en kruiwagen en geen ladder en een paar plankjes bij je hebben 
mijn formulier komt terug als ongeldig als ik voor geen ladder wil stemmen!
maar ook als ik voor een ladder stem.
het hangt van het werk af natuurlijk maar als winst op een paar meter acces toch nee.
J
maar ook als ik voor een ladder stem.
het hangt van het werk af natuurlijk maar als winst op een paar meter acces toch nee.
J
over heen Winchen woltertreespotter wrote:Je zal toch een hele rits leibomen moeten snoeien en geen ladder hebben. Of een sloot over moeten met een Jo Beau en kruiwagen en geen ladder en een paar plankjes bij je hebben
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
Ik kan blijkbaar niet stemmen. Maar goed...
Ik heb een ongelofelijke idiote angst op een ladder, tenzij er al een lijn hangt. Maar om die paar meter te winnen een ladder op mijn bus gaan moeten leggen en dan steeds te moeten sleuren naar de bomen vind ik erover. Ik gebruik dus geen ladders. wat ik wel heb is zo'n opvouwladder die je als een stelling kan plaatsen.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het niet handig kan zijn. Sommigen zullen het ongetwijfeld een pracht apparaat vinden...
Op de gletsjer maakten we er wel bruggen mee zoals wolter voorstelde voor de sloot.
Ik heb een ongelofelijke idiote angst op een ladder, tenzij er al een lijn hangt. Maar om die paar meter te winnen een ladder op mijn bus gaan moeten leggen en dan steeds te moeten sleuren naar de bomen vind ik erover. Ik gebruik dus geen ladders. wat ik wel heb is zo'n opvouwladder die je als een stelling kan plaatsen.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het niet handig kan zijn. Sommigen zullen het ongetwijfeld een pracht apparaat vinden...
Op de gletsjer maakten we er wel bruggen mee zoals wolter voorstelde voor de sloot.
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger

die opvouwladder dient ook maar alleen als surogaat toog zeker kimme?

laat een oen niet zomaar doen !
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger

ik sta nog onderaan de ladder als boomverzorger dus kan ze niet gebruiken

- treespotter
- Prinses Irene

Waarmee Steven, met je SRT systeem? Of heb je iets anders op het oog. Ik heb samen met Jelte altijd een GRCS gehad en ben op zoek naar iets vergelijkbaars.Steven wrote:over heen Winchen woltertreespotter wrote:Je zal toch een hele rits leibomen moeten snoeien en geen ladder hebben. Of een sloot over moeten met een Jo Beau en kruiwagen en geen ladder en een paar plankjes bij je hebben
- treespotter
- Prinses Irene

Alexander wrote:Maar goed,,, ik heb er vorig jaar ook één gekocht.
Nou, wolter.. Voorlopig nog effe niet.
Maar wat ik wil zeggen dat ik graag de juiste materialen en technieken gebruik voor de klus. Dus als er een ladder nodig is komt er een ladder, en als footlocken beter is gaan we footlocken. (of SRT-en voor enkele)
Maar wat ik wil zeggen dat ik graag de juiste materialen en technieken gebruik voor de klus. Dus als er een ladder nodig is komt er een ladder, en als footlocken beter is gaan we footlocken. (of SRT-en voor enkele)
Ik hark,, dus ik leef.
de oranje gemeente broek is er al!
- treespotter
- Prinses Irene

Wat krijgen we nou.... Steven wil jij ons ook iets vertellen? Heeft gemeente Den Haag jou een aanbod gedaan omdat je de hele dag in een oranje broek loopt?Steven wrote:de oranje gemeente broek is er al!
jup!
vet he!
eindelijk echte boomverzorging!
vet he!
eindelijk echte boomverzorging!
- treespotter
- Prinses Irene

- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger

als je nu een tussen een dubbele lijn allemaal prusikjes hangt dan kan je van uw footlock lijn een ladder maken

- treespotter
- Prinses Irene

En hoe ga je die oplossing nou weer noemen Bruno.
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger

of footlock ladder
er moet me wel iets van het hart jongens er word hier nu zo gepraat over de verschillende manieren om in een boom te komen .
het lijkt me wel eens aan te raden dat kpb hier eens een thema dag van maakt met al de technieken en de pro's en contra's dan heeft iedereen er mischien een zicht op wat wat is en hoe het werkt en welke spieren belast worden of net niet belast worden is dat geen goed idee
er moet me wel iets van het hart jongens er word hier nu zo gepraat over de verschillende manieren om in een boom te komen .
het lijkt me wel eens aan te raden dat kpb hier eens een thema dag van maakt met al de technieken en de pro's en contra's dan heeft iedereen er mischien een zicht op wat wat is en hoe het werkt en welke spieren belast worden of net niet belast worden is dat geen goed idee