Storm schade

Als je een boomverzorger, stagair zoekt of bijvoorbeeld zelf een klus in de aanbieding hebt. Noem in je titel de plaats indien relevant.

Moderator: geert7

Post Reply
Eric
Nieuw
Nieuw
Posts: 20
Joined: 05 Aug 2010, 09:45

Storm schade

Post by Eric »

Op14 juli raasde er een storm met valwinden over het oostelijk gedeelte van Nederland. De krachten die daar bij vrij kwamen heb ik nog nooit meegemaakt. Gelukkig had ik een zaag in de auto liggen en kon mijn weg naar huis vrijzagen.
Dit natuurgeweld leverde veel werk op in de normaal rustigste periode van het jaar. Jammer is dat 2 van onze klimmers een andere werkplek opgezocht hebben waardoor onze capaciteit in ervaren boomverzorgers gehalveerd is. Wij hebben dus een tekort aan mankracht om binnen bepaalde tijd al het werk af te krijgen. Ik ben al blij dat Steven en Erik R ons al helpen, maar als er iemand is die er voor voelt om een paar dagen in midden limburg te komen werken: gaarne contact. Ook bestaat er de mogelijkheid voor toekomstige Tree Workers om bij ons het BBl traject te volgen.
Je krijgt dan een studieovereenkomst en kan bij Helicon de theorie en bij ons de praktijk leren. Makkelijk is dan natuurlijk dat je hier in de buurt woont.
Reageren per email is over het algemeen het makkelijkst: info@ericmercx.nl
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Storm schade

Post by treespotter »

Hé Eric, welkom op Treehugs.
Ik hoop dat er een paar jongens zijn die jou uit de brand kunnen helpen. Bij ons in de buurt is eigenlijk helemaal niets gebeurt, dus ik kan mij niet voorstellen dat er niet hele hordes treeworkers die kant op kunnen komen.

Succes jongen.
Post Reply