Geen erkend vaartuig

Nieuws! Heb je iets nieuws? Dit is de plek.
Post Reply
User avatar
Steven
Moderator
Moderator
Posts: 1615
Joined: 13 Nov 2007, 16:47
Location: den haag
Contact:

Geen erkend vaartuig

Post by Steven »

http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar ... _vaar.html

'Opblaaspop is geen erkend vaartuig'

Belangrijk advies van de politie in de Australische deelstaat Victoria met betrekking tot de overstromingen aldaar: Een sekspop is geen erkend vaartuig. Deze mededeling volgt nadat er twee mensen op een opblaaspop probeerden te varen. Dat meldde The Sydney Morning Herald.

Reddingswerkers ten oosten van de stad Melbourne moesten uitrukken om een 19-jarig meisje te redden dat op een opblaaspop was gaan varen. Ze was samen met haar vriend, die ook op een latex pop te water was gegaan. Ze dreven stroomafwaarts over de uit zijn oevers getreden rivier de Yarra.

Door het wilde water ontplofte de pop en de meid kon nog net een drijvende boomstam grijpen. Ooggetuigen belden de politie en de reddingsdiensten en die wisten de twee uit de rivier te redden. De redders konden niet lachen om de actie. “Het is jammer dat we onze middelen hieraan moeten besteden, terwijl er nu zo veel mensen hulp nodig hebben”, aldus politieofficier Wayne Wilson.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
User avatar
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2789
Joined: 29 Sep 2007, 10:14
Location: Vorstenbosch (noord brabant)
Contact:

Re: Geen erkend vaartuig

Post by -WOUTER- »

joh... :lol: :lol: :lol: :lol:
- climb fast, move slow -
User avatar
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2391
Joined: 17 Dec 2009, 20:41
Location: leuven (BE)
Contact:

Re: Geen erkend vaartuig

Post by boomverzorgingbruno »

:lol: :lol: :lol: ik zou ook alles gebruiken om te varen maar een opblaasbare pop heb ik jammer genoeg niet . (maar denk dat men vrouw wel zou drijven :) gelukig leest ze dit niet
laat een oen niet zomaar doen !
User avatar
timo
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 956
Joined: 11 May 2010, 13:19
Location: Tiel
Contact:

Re: Geen erkend vaartuig

Post by timo »

boomverzorgingbruno wrote::lol: :lol: :lol: ik zou ook alles gebruiken om te varen maar een opblaasbare pop heb ik jammer genoeg niet . (maar denk dat men vrouw wel zou drijven :) gelukig leest ze dit niet
da ga ik zeggen jonghu :lol: :lol:
http://www.pendulaboomzorg.nl
Wat als er toch een schepper is?!
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: Geen erkend vaartuig

Post by ludovanmil »

:lol: :lol:
ik moest vooral ook lachen in de gedachte als nieuwe bezoekers / leden dit item openen. Staat helemaal vooraan in de lijst met items. Verwachtingsvol naar hun eerste nieuws over het vakgebied van de boomverzorger. Gretig naar kennis , nuttige informatie waardoor ze hun professionaliteit kunnen vergroten
Is dit wat ze lezen.
Is maar goed dat ik al een tijdje op dit forum meeklets en dit bijzondere bericht op waarde kan schatten :mrgreen:
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Geen erkend vaartuig

Post by treespotter »

:lol: En wat dacht je van al die bezoekers die ineens onbedoeld op een boomverzorgersforum terecht komen in plaats van een s*xshop. :roll:
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: Geen erkend vaartuig

Post by ludovanmil »

ja inderdaad Wolter, met het zoekwoord Opblaaspop is dat een een reëele mogelijkheid. :? poeh.... Waar gaat dit heen met ons ?
Nelis
Treehugger
Treehugger
Posts: 259
Joined: 31 Aug 2007, 12:48
Location: Dongen

Re: Geen erkend vaartuig

Post by Nelis »

wacht tus ff,.....er zijn volgens mij mensen op dit forum die vanwege hun leeftijd ook wel eens op een wedstrijd,.....een opblaasjuffrouw uit de boom hebben gehaald,...toch??? :mrgreen: :mrgreen: Nu willen mensen op een opblaasjuffriuw gaan varen,...en da kan dan nie :lol: :lol: :lol: rara pliesiepet :lol: :lol:
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Geen erkend vaartuig

Post by treespotter »

Gewoon hier en daar een sterretje plaatsen wanneer je niet wil dat er op jouw woord gezocht kan worden Ludo. :wink: Dan worden die *pbl**sp*pp*n ineens een stuk minder Googlebaar.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Geen erkend vaartuig

Post by treespotter »

Nelis wrote:wacht tus ff,.....er zijn volgens mij mensen op dit forum die vanwege hun leeftijd ook wel eens op een wedstrijd,.....een opblaasjuffrouw uit de boom hebben gehaald,...toch??? :mrgreen: :mrgreen: Nu willen mensen op een opblaasjuffriuw gaan varen,...en da kan dan nie :lol: :lol: :lol: rara pliesiepet :lol: :lol:
Wwwwat, wwwie? Ik. Oeps sorry.
Post Reply