Gisteren heb ik een laantje (21 stuks) pyrussen in een woonwijk platgezaagd en heb een groot probleem ondervonden wat waarschijnlijk een probleem is bij alle batterijzagen.
Om half 8 ben ik in de straat begonnen en meestal gaan na het zagen van één boom de eerste gordijnen wel open zodat het autovrij maken van de rest van de straat een eitje is. Gisteren niet dus. Bij bijna elk huis was het wachten tot je een ons woog om de bewoners uit hun bed te krijgen. Soms zou je bijna weer met een motorkettingzaag gaan werken om de boel in een buurt sneller draaiende te krijgen.
gewoon een klein echo 260 tophandle - tje erbij kopen voor het eerste uurtje werk, daarna over op je accu zaag en dan zal je versteld staan van het gewicht
wes houtboer wrote:Ik heb op het werk nog wel een oude sirene liggen, werkt altijd!!!!!!
Ze staan zo buiten om te kijken wat er aan de hand is.
Hé dat is een goeie Wes, heb je er daar toevallig nog één van, ergens in een hoekje stof te happen, thuisliggen.
Het mag natuurlijk ook een oude BB sirene zijn.
wes houtboer wrote:Ik heb op het werk nog wel een oude sirene liggen, werkt altijd!!!!!!
Ze staan zo buiten om te kijken wat er aan de hand is.
Hé dat is een goeie Wes, heb je er daar toevallig nog één van, ergens in een hoekje stof te happen, thuisliggen.
Het mag natuurlijk ook een oude BB sirene zijn.
Ik zal eens kijken wat er in het rek ligt, krijg je tevens een mooie bijpassende pet bij.
als je nou toch van de rust kunt genieten zonder lawaaierige kettingzaag kun je natuurlijk dit nummer op repeat zetten en door de luidspeakers laten galmen jij muziek en buurt wakker